ang stonz

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ser det er mange som kjøper dette til barna sine... kan noen forklare hva det er ???

fordi, i skobutikken anbefalte de IKKE stonz til barna nå, de er jo ikke vanntett,ikke foret, kalde og vonde å gå i om du skulle tråkke på stein.O.L. IFØLGE hun som sto der i butikken... da skjønte jeg ikke helt hvorfor alle er så gira på stonz?? [8|]

Er hun heeelt bortevekk elr??? syns de så genaile ut jeg da!

Vi har de og de er supergeniale!!!! [:D]
De er vanntette, med et par ullsokker eller sånn stonz vinterting i så er de varme, barna går ikke nå så de går jo ikke på stein, så jeg ser ikke problemet hennes ;p
Jeg personlig kunne ikke vært mere fornøyd, men om noen har en klage på de så del gjerne. ;>
De er supre for de små å krype i, de er ikke tunge å dra på og holder seg på.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe. Absolutt ;>

Hu er bortevekk [8D]

www.stonz.no

Les og se der. Du kjøper innlegg til skoa, og da er du super gode og varme, og små barneføtter får nå jammen ikke vondt av å gå med det, det er jo foret i bunn med noe gummilignende... Det er i allefall topp nå som han bare kryper, og vanntett er de vel ikke, men i allefall vannavstøtende. Står ungen i en vanndam, da kanskje man blir våt, ikke vet jeg...
Men vi er i allefall superfornøyd! [:D]

ORIGINAL: mammabenti

Ser det er mange som kjøper dette til barna sine... kan noen forklare hva det er ???

fordi, i skobutikken anbefalte de IKKE stonz til barna nå, de er jo ikke vanntett,ikke foret, kalde og vonde å gå i om du skulle tråkke på stein.O.L. IFØLGE hun som sto der i butikken... da skjønte jeg ikke helt hvorfor alle er så gira på stonz?? [8|]

Er hun heeelt bortevekk elr??? syns de så genaile ut jeg da!

Den er vind -og vannavstøtende og har løs for man kan putte inn ved behov - ellers kan man bruke tykke ullsokker i. Den har også antiskli såle, så om snuppe vil reise seg opp så sklir den iallefall ikke. Snuppa her kan ikke gå, har veldig små føtter og hun bruker stonz fordi det er eneste som fungerer på henne pr. i dag. De på barnehagen synes den er utrolig praktisk [:D]

Back
Topp