ang stellebord ??

cattababe

Gift med forumet
Jeg lurer på når skal dere ikke ha stellebord mer ?

Vi har ett brunt i tre : ) veldig fint .. men føler det tar en del plass , føler også vi sjeldent bruker det .. Fordi vi skifter tissebleier når han står bruker en del trusebleier : ) Ellers pleier jeg legge stellematten på gulvet.. Han er så utrolig urolig på stellebordet , får han ikke til å ligge stille ..
Når skal dere pakke bort stellebordet deres ??

Bruker dere det ofte?

Vet det er opp til hver enkelt , men vil høres deres meninger ...

Vi bruker det fortsatt under stelling og bytting av bæsjbleier. Så fort hun begynner å bæsje på do tenker jeg vi kutter ut det. Mulig vi fortsetter å bruke stellebordet som kommode på badet da.

Vi bruker våres enda , vi har 2 i 1 kommode lignende... du kan bare ta av selve stellebordet så har du kommode , så vi kommer til å bruke den helt til vi ikke trenger selve bordet lengre !!

Har ikke brukt på 5-6 månader.

Her går det litt opp og ned med bruk av stellebord..
Men kommer nok til å stå til neste mann.. bruker skuffene også

Bruker til begge ennå[:)]

Bruker det enda ved kveldsstell og ellers skift av bæsjebleier. Kommer nok til å ha det stående en stund til for det er ikke i veien uansett.
Med storebror sluttet vi å bruke stellebordet når han var 10 mnd fordi han var så urolig oppå der, turte rett og slett ikke. La stellematta på gulvet og det funket fint.

det har vi sluttet å bruke for lenge siden[:)]har stellematte som brukes noen ganger...

Her bruker vi stellebordet enda :) Men har også tenkt på hvor lenge vi skal bruke det men ikke kommet frem til noe enda.

Vårt kommer forhåpentligvis til å stå der noen år til[;)]

ORIGINAL: Lillasyster

det har vi sluttet å bruke for lenge siden[:)]har stellematte som brukes noen ganger...

signerer!

Vi sluttet å bruke stellebord før sommeren vi[8D]  Henrik nektet å ligge der, så måtte jo holde han med "tvang" for at han ikke skulle gå i gulvet. fant ut det var lettere å skifte på gulvet[:D]

stellebordet blir nok stående selvom d står litt i veien, han ligger stort sett i ro på d, han ligger isje i ro andre steder.

Vi sluttet å bruke det ens tund for hun lå jo aldri i ro, og ble mildt sagt sinna hver gang hu ble lagt oppå der.. hehe
Men nå går det helt fint igjen, så da lar vi det stå litt til [:)]

Back
Topp