ang statens kartverk

Turbotekla

Gift med forumet
Når folk får regning derfra. hva er det for????? var inne på siden dems men forsto fint lite. Skjønte at det hadde noe med eiendom og gjøre men er det noen smarte sjeler her???

Har dere fått tinglyst noen eiendommer...? Mener å huske det er statens kartverk som har overtatt denne biten i enkelte kommuner.

ikke vi men naboen. åpnet ett brev trodde det var mitt men ble veldig glad når jeg så litt bedre etter hvem det var til. For vi har ikke bare 8000 sånn helt uten videre. men hva er tinglyst? flaut og levere ett brev jeg allerede har åpnet også[&:]

ORIGINAL: Turbotekla

ikke vi men naboen. åpnet ett brev trodde det var mitt men ble veldig glad når jeg så litt bedre etter hvem det var til. For vi har ikke bare 8000 sånn helt uten videre. men hva er tinglyst? flaut og levere ett brev jeg allerede har åpnet også[&:]

Du kan lese her.. http://no.wikipedia.org/wiki/Tinglysning

Har hendt at jeg har åpnet naboens post.. ikke alltid jeg ser hvem posten/regningene er adressert til.. [:D].. men hadde jo vært kjekt om naboen kunne betalt noen av mine regninger sånn innimellom.. [:D]

Back
Topp