Ang spray

fruit

Gift med forumet
Tror de tidene skal bli vanskelig å holde i min turnus på jobb...
På pakken står det at den skal oppbevares i kjøleskap, samt at den MÅ stå oppreist.. Og skal ta 1 spray i hvert nesebor kl 08 og 20.
Men det som er problemet er at når jeg er på jobb, så vet ikke jeg hvor jeg befinner meg kl 08 og kl 20... Og har i alle fall ikke noen mulighet for at den skal stå kaldt eller oppreist dersom jeg har den med meg... Da MÅ den ligge i bukselommen...[8|]

Og hvor mye tid før eller etter det eksakte klokkeslettet som er "godkjent"?

Har nemmelig arb helg nå til helgen, og ja.. oppstart på torsdag med spray. Og arb helg innebærer nesten 3 døgn på jobb.. I strekk...

Noen som har vært borti denne problemstillingen før? [8|]

Jeg gikk på synerella, og jeg hadde heller ikke sprayen i kjøleskap etter jeg begynte på sprayen. Så fra første spray hadde jeg den med meg der jeg var.. Jobber også turnus, men hadde alarm på mobilen slik at jeg husket å ta den... [:D][:D] Lett for å glemme i jobb-hverdagen..

Men kan jo være forskjell på de forskjellige typene spray?

ORIGINAL: mklu83

Jeg gikk på synerella, og jeg hadde heller ikke sprayen i kjøleskap etter jeg begynte på sprayen. Så fra første spray hadde jeg den med meg der jeg var.. Jobber også turnus, men hadde alarm på mobilen slik at jeg husket å ta den... [:D][:D] Lett for å glemme i jobb-hverdagen..

Men kan jo være forskjell på de forskjellige typene spray?

Er den jeg også skal bruke [:)]
Så den trenger ikke å stå i kjøleskap når den er åpnet? Så bra da! Da kan jeg ha den i pakken slik som ElinR sier, eller la den stå oppreist i bilen.
Alarm MÅ jeg ha på.. Viss ikke blir det borte med en gang.. [:D][8D]

Tusen takk for svar jenter.. Alt man skal lure på [8D]

Back
Topp