Ang spising med flaske

*Tuva og Jenny*

Elsker forumet
Snuppa her er ikke SÅ altfor glad i flasken. Hun har tatt den greit så nogenlunde, men i det siste har vi begynt å gi henne litt oftere, for har ikke nok næring i melka så må kombinere flaske og melk, men hun vil sjeldnt ha flaske. Skjer en og annen sjelden gang at hun tar i på flaska. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Som regel blir hun illsint og gir seg ikke før jeg fjerner flaska. Puppen er derimot veldig intressant. Har prøvd å bytte til større tut med flere hull i og føler ikke at det hjalp særlig. Har også prøvd å helle litt og litt i munnen hennes med en kopp eller sånn, men ikke særlig hell.

Noen som har forslag som kan hjelpe meg ?? Jeg er litt desperat. Er en kamp hver gang jeg kommer med flaska. Hun spiser KANSKJE 10 ml eller noe før jeg må gi opp. Jeg vet jo hun er sulten, men ikke f.. om hun tar flaska, bare pupp..

Takk for svar!!!

ORIGINAL: CogJ

hvilke flaske har du prøvd? har du en mann som kan hjelpe deg? hvis du har, så la han gi flaske.. lettere når hun ikke kjenner lukten av deg.. hun vet jo at du har pupp.. hehe

var nesten akkurat hva jeg skulle svare[:D]

Vil først si at jeg trodde helt og fast på at jeg ikke hadde nok næring i min melk også. Det som viste seg var at jeg ikke hadde nok tålmodighet med ammingen.. Den feite melka kommer hos meg gjerne 1-3 minutter etter den "lette" melka slutter å komme.
Ellers så funket bare MAM sine flasker på min snuppe for de smokkene er litt flatere og luft slipper inn i flaska.

Back
Topp