Ang. spiral

Bitteliten09

Elsker forumet
Var til legen i dag for å få satt inn kobberspiral...
Alt gikk egentlig greit, han tok celleprøve og så begynte helvete. Han kunne ikke finne mormunnen, og når han til slutt fant den var den lukket og låst... [&:]
Så jeg må til gynekolog på onsdag for at han skal prøve å få satt den inn...og går ikke det da får vi finne på noe annet.

Men fyttikatta så vondt jeg har! Snakk om å rote rundt oppi der da[:@]

Andre som har opplevd eller hørt om lignende?

Du er ikkje gravid då?[;)]

ORIGINAL: betutta

Du er ikkje gravid då?[;)]

var det jeg også tenkte når jeg leste dette[:)]

Å herregud som jeg kvir meg til å sette inn spiral tenkte jeg[&:] Men de er jo inne på noe:)

du er sikkert gravid[;)] hihi.. den er jo lukket før man får åpning og føder[;)]

Nei kom an igjen... ikke si det da. Har jo ikke vært borti gubben uten regnfrakk jo[;)] Og jeg orker ikke enda en sommer gravid [8D]
Men burde han ikke sett det da? jeg lå jo med beina i luften i 5-10 minutter jo.

Altså helt lukket og at den er vanskelig å finne - langt bak er jo et den er når du er gravid.. Han spurte deg ikke om å ta en test da? Hmmm hmmm[:)] Er jo ikke sikkert du er gravid, men det var eneste tanken som slo meg.. Men regnfrakken burde jo være tett nok :P

[:o]
nei det ba han meg ikke om... Han sa noe om at det kunne være pga ks.
Håper virkelig den regnfrakken var tett altså! Jeg skal jo ikke ha flere. [;)]
Onsdag er det time hos gynekologen...håper han har peiling.
(Legen min sa at det var første gang han hadde måttet gi opp på den måten...[&:])

Hmmm...mulig..men du har jo hatt renselse og du hadde jo åpning for du begynte jo med vanlig fødsel? [:)]
Krysser fingrene for at regnfrakken har funka og at det går bra hos gyn på onsdag ;) (HVOR fikk du time så fort??)

Hadde jo full åpning før det ble bestemt ks. [&:]
Gyn på nesttun, kontoret hannes ligger rett ved siden av kontoret til fastlegen. Tror legen fant ut det hastet, for han løp frem og tilbake mellom kontorene [;)]
Skal se om eg finner ut ka gynekologen heter til deg.

Torgeir Bjerknes heter han[:)]

Back
Topp