ang spiral

nordlands pia

Glad i forumet
hei jeg fikk satt inn spiral for et 16 mnd siden.. hadde en del blødninger etter innsetting... etter det har jeg hatt mensen som normalt, men de siste 2 gangene var der noe mindre som kom... så pliutselig nå kommer han ikke.. jeg har jo hørt om flere som mister den .. men er det vanlig å miste den så lenge etterpå??

Jeg har mindre og mindre mens. Deeeeeilig [:D]. Er ca 13-14 månder siden jeg satt den inn. Men ville ikke syntes det var noe okomden ble helt borte. Om den er det neste måned også ta en tur til legen. Eller ta en test.

uff jeg er så redd for at jeg skal være gravid....jeg synes det er så fælt hvis det skulle skje. da jeg har leddgikt og jeg får alvorlig sf hver gang.. derfor har vi egentlig bestemmt oss for ikke å få flere barn. men som vi alltid har sagt så skjer det at vi plutselig blir det så er det velkomment.. det som er problemet er at jeg nå¨for tiden går på cellegift for leddgikkten min å på de står det at man ikke må bli gravid. pga at foster får store skader av det. derfor er jeg litt bekymret..

Back
Topp