ang spark

bertelure

Forelsket i forumet
bare lurer jeg.. er nå 23 uker på vei. jeg har jo kjent spark noen uker nå, ca 2 uker kanskje, men har ikke kjent no spark idag blant annet.. er det vanlig at en ikke kjenner spark hver dag? bekymrer jeg meg for mye her nå... ???

Hei.

Ja det er helt normalt å ikke kjenne spark hver eneste dag nå. Men om ikke lenge vil fosteret gi deg daglige vink på at den er der. [:D]

Jah, Jeg hadde et par dager hvor det var mindre spark enn ellers.....
Jordamor mente at det kunne være fordi babyen lå andre veien og sparket Innover mot deg.... [:D]

Ja det er helt normalt! Du vil kunne kjenne igjen et type mønster etterhvert. Jeg har alltid kjent masse i noen dager, for så å kjenne lite i noen dager igjen, og så på`n igjen.
Tror dette sparke-greiene er helt induviduelt, og babyen din varierer like mye i humør som du gjør. Den kan sove flere timer om dagen og kanskje være våken når du sover så du ikke merker det like godt noen dager også[:)]

tusen takk for svar!! [:)] godt å ha et sted å spørre om alt mulig og ikke gå å tenke på det uten å få noen svar.. gleder meg såå til babyn kommer! kan nesten ikke vente til juli.  er så sliten om dagen, flere som er det av dere som er sånn ca like langt som meg? jeg er 23 uker ca. jeg jobber 75% som før jeg ble gravid, det går egentlig greit, men blir veldig sliten.

Back
Topp