2008/2013/2014
Glad i forumet
Når er det egentlig vi skal kjenne spark daglig og regelmessig??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke før???Fra uke 28 tror jeg?!
Godt mulig at jeg tar feil, men mener å ha lest det?ikke før???
hehe er så mange rare smilyer herGodt mulig at jeg tar feil, men mener å ha lest det?
takk for svarNår jeg gikk gravid så fikk jeg beskjed om at man fra uk 24-25 burde kjenne liv daglig.
Og at man fra uke 28 burde kjenne minst X antall spark/bevegelse i løpet av 20minutter på et tidspunkt hvor fosteret normalt sett var aktiv.
Ja, jeg vet hihihehe er så mange rare smilyer her
jeg googlet det. fant litt forskjellig, på den ene sto det uke 28 som du sier på andre sto det uke 23-24...
Mange opplever jo å ikke kjenne de første sprakene før rundt uke 23-25?!Når jeg gikk gravid så fikk jeg beskjed om at man fra uk 24-25 burde kjenne liv daglig.
Og at man fra uke 28 burde kjenne minst X antall spark/bevegelse i løpet av 20minutter på et tidspunkt hvor fosteret normalt sett var aktiv.
Synes det hørtes sent ut.. men hvis morkaken ligger i veien så.. kanskje de da skal kjenne spark hver dag etter det bare?Mange opplever jo å ikke kjenne de første sprakene før rundt uke 23-25?!