Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei jeg lurer på en ting..sover deres unger mye? mi sover nesten hele veien..føler hun nesten ikke er våken og sover hele natta også. lurte bare på om dette var normalt.hun våkner når jeg skifter på henne og sånt men ellers er det soving..
hmm.. Har hun ikke våkentid der hun smiler og er veldig aktiv. Våkner hun når hun er sulten? Så lenge hun legger godt på seg å ellers virker frisk er d sikkert helt normalt. Noen babyer sover mer enn andre.. Snuppa mi er veldig våken i litt over en time om morgenen ca kl 10.00, da er hun helt i hundre ler og smiler, sparker ivrig med bena. Er våken i ca 1\2-1 time til hvert ammeskift. På kvelden fra 6-9 er hun stort sett våken. Sover godt om natten. [;)]
jo når hun er våken så smiler hun og prøver å snakke..men har ikje fått det heilt til ennda.. er veldig forveden jenta men lurte bare på om det var andre såm hadde endna søvnmønsteret fra når de var fødte ennda.
Kine sover også mye, men som dere sier,- hver dag er ikke lik.
Men hun har en våkenperiode etter 11 hvor hun er våken litt lenger enn ellers.Hun våkner for mat men sovner mye til puppen igjen etter et godt måltid. Ammer henne med ca 2 timers mellomrom +/-
Ser at litla di er så å si like gammel som Kine så jeg vil tro det er helt normalt.
Ingen bekymring hvis hun er frisk å legger på seg som dem andre sier.
filip sover også endel. han sover ca en time om gangen, og så våkner han, blir skiftet på og leker litt, før han får mat. da ser jeg at han er veldig trøtt sovner igjen etter en time - halvannen.