Ang soving...

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Hjelp,mini har begynt å snu seg på magen når hun sover... Og ligger da med hodet rett ned,ikke til siden. Vet ikke hvor mange ganger jeg snudde henne over på rygg inatt,men det var mange. Hva skal man gjøre? Er rimelig trøtt idag kan man si :(
 
Når mine la seg selv på magen for å sove så lot jeg dem gjøre det. Jeg står aldri opp på natten for å sjekke ungene her, med mindre de lager lyder. De sover på eget rom.

Bare ha "hard" madrass, ikke pute, og så lite kosekluter og sånt som mulig, så går det nok fint. :) Snur seg sikkert tilbake igjen om hun vil det. :)


Her er 5 åringen magesover, mens mellomste sover på ryggen og minstemann på siden! :p Lar de sove som de vil.
 
Jeg har også latt mine sove på magen når de har snudd seg selv. De to eldste sover mye på magen. Minste her liker å ligge på siden, men hender hun ruller over. Lar henne bare sove sånn. Heller det enn vekke.
 
Frøkna her har også begynt å sove på magen, men har heldigvis hodet til siden. Lar henne bare sove sånn!
 
Har også en her som snur seg på magen og sover med hodet rett ned med nesa ned i bakken. Jeg snur henne. Hadde hun ligget med hodet til siden så, men hun får jo ikke luft :(
 
Back
Topp