Ang. soving på dagen

MiniSnella

Elsker forumet
Vi har guttungen til samboeren min i påsken... og fikk beskjed fra mora til sønnen at han nå skal kun sove 1 time på dagen...
Så spurte vi noen andre venner av oss som også har unger og de mente ungen burde sove til han våknet selv på dagen - for han våknet når han var uthvilt..
Hva er egentlig riktig?
Han er foressten 2 neste måned.. :)

oj det vet jeg ikke. eldste datteren min sluttet å sove på dagen rett før hun fyllte 2

Det kan jo hende at visst han sover så lenge han vil så får dere et lite problem når natten kommer? Dere kan jo prøve dere frem...
Sønnen til ei venninde av meg sover fra en til tre timer på dagen- altså så lenge han vil[;)]

ville hørt på moren til barnet, hun vet og kjenner barnet sitt best,,,

Mamman har rutiner - og selv om han er på "ferie" hos dere, så skal de følges. Det er hun som får slitet hvis rutinene er tulla bort når han kommer hjem.
signerer denne jeg[:)]

ORIGINAL: ~devilishious~

ORIGINAL: *shedevil*

som oftest vet mammaen best, om hun er med han hele tiden. Kan jo være han ikke sover så godt om natten om han sover mye på dagen

Signerer denne..
Mamman har rutiner - og selv om han er på "ferie" hos dere, så skal de følges.  Det er hun som får slitet hvis rutinene er tulla bort når han kommer hjem.

sign

Husker da dattern til sambo sov på dagen da begrenset vi det også, for ellers ødela det kvelden..

som oftest vet mammaen best, om hun er med han hele tiden. Kan jo være han ikke sover så godt om natten om han sover mye på dagen

Signerer denne jeg[:D][:D][:D]

Takk for svar :)

Han sov bare en time idag, men slet veldig med å sove i kveld.. gikk nesten en time [&:]
Normalt tar det ikke så lang tid.. men får iallefall gjøre ett forsøk og se da :)

Vi har begrenset sovingen hans på dagtid til 1 time, det gjør det mye lettere å få lagt han på kvelden [:D]

Normalt er det lett og legge han her også, men ikke idag.. hmm.. hva tid legger/la dere deres unger i 2 års alderen?

Pleier å legge han mellom 18:30-19, så ligger han ofte å prater en stund og kjører bil med seg selv brum brum [:D][:D]

Signerer..Slik var adrian. Jeg var nødt til og vekke han vist ikke sov han ikke på natten. Så ville nok hørt på moren. Viktig at han har samme rutiner som hjemme[:)]

ORIGINAL: nemi.marselia

Signerer denne..
Mamman har rutiner - og selv om han er på "ferie" hos dere, så skal de følges.  Det er hun som får slitet hvis rutinene er tulla bort når han kommer hjem.

sign

Signerer denne..

Enig

ORIGINAL: Thothamon

Mamman har rutiner - og selv om han er på "ferie" hos dere, så skal de følges. Det er hun som får slitet hvis rutinene er tulla bort når han kommer hjem.
signerer denne jeg[:)]
signerer denne eg og[:)]

Back
Topp