ang sniktesting??

babytutta

Forumet er livet
hvor mange her har sniktesta da??? og evt når sniktesta dere?

SKAL klare holde meg til den fræddags morningen asså....[:D]

vet ikke om eg tørr å teste i d hele tatt[&:][:)][:D]

Det er kanskje bare jeg som kan svare på dette; Jeg testet ut el-sprøyta på meg var den ute på rugedag 5 eller 7 dager etter egguttak. Testet første gang var det rugedag 11 eller var det 12, da fikk jeg en svak positiv, men den var hvit som snø da jeg testet skikkelig på rugedag 14 og mensen kom også den dagen. Det har nok vært at en av embroidene har sneiet borti livmoren hekta seg så vidt fast før den slapp igjen, det er eneste muligheten for at jeg fikk en svak positiv test som endte i negativ test noen dager senere. Desom du ikke har lyst til å hvite slike ting så bør du vente til testdatoen din, for det er litt bånn i bøtta å først få en svak positiv test og så er den ikke positiv alikevel. men for min del så syns jeg at det er greit å hvite da kom jeg iallefall så langt.

ORIGINAL: VilSåGjerne

hehe det tenker jeg også...bare se om tanta dukker opp lissom

Jeg har ikke snik testet på de to første innsettene, og tør ikke denne gangen heller. Bare bånn i bøtta at jeg jobber til 18 den dagen jeg skal teste meg. (egentlig til 21, men fikk heldigvis bytta så jeg kan komme meg hjem litt før). Kommer vel til og jage vekk alle kundene med rødkantete øyne... Men NEI. Den SKAL være positiv, så da gjør det jo ikke noe. For noen fæle uker dette er. Blæ. Måtte baer få det ut.

ORIGINAL: VilSåGjerne

hadde det sånn eg og[:)] skikkelig teste-angst[8D][&:]

sniktestet ikke her... Testet den dagen KK sa eg kunne teste, men da kjente eg allerede
på kroppen at den kom til å bli negativ....

Jeg sniktesta ingen av gangene. Tørte ikke. [8|]

jeg tør ikke å teste før jeg har fått beskjed om å teste...men da klarer jeg ikke å vente lenger...hihi[:)]

Har sniktesta de 5 første gangene,men tror ikke jeg har noen planer om det nå! Må jo gå på medisin til fredag uansett og om jeg får negativ test før så blir det såå driiitkjedli å sett medisin for ingenting.... Men er jo mandag idag så er ikke mange dagene til fredag så....

Back
Topp