Ang smileys

Senator Malin

Elsker forumet
Hehe.. jeg tror ikke helt folk ser forskjellen mellom " ;) " og " :) "

Når jeg leser her og på FB når folk f.eks skriver:

"Går og legger seg ;)" Da tenker jeg, hun skal pule.

"Har hatt en deilig morgen ;) " Nypult.

"skal bli godt med en dusj ;) "   Pule/onanere i dusjen

"Jeg lager alltid middag til mannen kommer hjem ;)" -Jeg er en god husmor og et bedre kjerringemne i motsetning til dere.

"Det er ikke alle som er avhengig av barnetrygden vet du ;) "  Jeg har orden i økonomien jeg, og merker ikke om det kommer inn en tusenlapp i motsetning til dere.."

Er det bare meg som ser disse smileysne sånn? 

Nope ikke bare deg nei 

Neida, jeg ser den jeg også. Absolutt.

Legger ikke alltid noe i det da, og man ser når personen ikke egentlig mener det sånn selv. Om de foreksempel skriver det bak alt, så sier det seg jo selv at det bare er det smiletegnet de bruker:)

Når man bruker blunkesmileyen er man enten kåt, nypult eller frekk/arrogant.
Finnes ikke unntak! Jeg lover.

Tøsa! skrev:
Når man bruker blunkesmileyen er man enten kåt, nypult eller frekk/arrogant.
Finnes ikke unntak! Jeg lover.

Haha.. Ja det er jo sant 

talata skrev:
Nope ikke bare deg nei 

Haha, nei, jeg er nok litt for kjedelig til å tenke sånn :p

Det med barnetrygden - da tenker jeg mer "Jeez, det er faktisk veldig mange som ikke er avhengig av barnetrygden".

For meg er det bare ett vanlig blunke ansikt... ser ikke helt hvorfor et blunke fjes skal få en pervers betydning

Japp.. Perverst til sitt bruk, og ofte sånn nedlatende "jeg vet bedre enn deg"holdning.. *spy*

Drømmeren skrev:
For meg er det bare ett vanlig blunke ansikt... ser ikke helt hvorfor et blunke fjes skal få en pervers betydning

Fordi når man blunker til noen, så flørter man, og når man flørter på den måten så er man hypp på et eller annet:P

Haha! Ja, Malin. Enig ;-))))))

AMEN!

Jeg driver med nøye vurdering hver gang jeg tenker å bruke blunkesmileyen.
Godt at andre også tenker sånn :-)

Tøsa! skrev:

Drømmeren skrev:

Fordi når man blunker til noen, så flørter man, og når man flørter på den måten så er man hypp på et eller annet:P

Hehe ja vi ser det på forskjellige måter da
Kan være flørtete , men jeg ser ikke på det som sexuellt.. 
Ser mest på det som veldig høflig jeg daemoticon

Jeg tenker ikke nødvendigvis knulling, men at det betyr noe annet med ett vanlig smil ":)" enn ett blunkesmil ";)" burde ikke ha gått noen hus forbi.

Innimellom virker det som folk bare legger smileys rundt omkring alt ettersom hva de synes ser fint ut og glemmer helt å tenke over hva de faktisk formidler når de bruker den eller den smileyen :P Om man selv ikke bryr seg, burde det være en smal sak å forstå at for andre folk - de som leser det man skriver - betyr de noe :)

Back
Topp