Ang smatting!! AARRGGGHHHH!!

LeneChr

Forumet er livet
Hadde dere kasta ut gubben hvis han lagde irriterende smattelyder? Gjerne de lydene som kommer når man spiser med munnen igjen og maten oppi gommen?

Ikke det at sambo gjør det, men det er skilsmissegrunn altså!!

hehe.. tror faktisk ikke jeg hadde gjort det nei![:D]

Hehe, morsomt du skulle ta opp det egentlg...

Jeg og sambo gikk fra hverandre forrige uke, jeg taklet bare ikke den forbanna smattingen mer[:@] 

Han smattet med munnen lukket på en måte og så hørtes det ut som han svelget maten hel eller noe[:'(]

Jeg HATER smatting! Og sånne svelgelyder noen (les:min mormor) lager når de drikker av flaske. Sånn glugg, glugg-lyd! Det er verre![:@] ÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJ![:'(]

JA det er helt forferdelig!![:'(]hater smatting
[:D]

Det er så deilig når man puster litt tungt i tillegg og gjerne klasker bestikket mot tenna. Merker det røsker ekstra godt i eggstokka når jeg tenker på det.

ORIGINAL: FrøkenBast

ORIGINAL: Schmoopy

Hehe, morsomt du skulle ta opp det egentlg...

Jeg og sambo gikk fra hverandre forrige uke, jeg taklet bare ikke den forbanna smattingen mer[:@] 

Han smattet med munnen lukket på en måte og så hørtes det ut som han svelget maten hel eller noe[:'(]

Åh fy fader, TO jævla ekle ting. Skjønner du heller ville bo alene da ja. Æsj

Var kanskje litt dramatisk å gå fra han ut pga det, men jeg orket ikke høre på det lenger altså!

Var kanskje litt dramatisk å gå fra han ut pga det, men jeg orket ikke høre på det lenger altså!

Nei, der kan han skylde seg selv!![:'(]

er dette seriøst?
gikk fra han Kun pga smatting? alså, gikk fra han en tur på byen/besøk til noen... eller gjorde det slutt med han?

(seriøst, for meg hadde det nok vært grunn nok til å ikke blitt forelska eller sammen med en fyr... men var jeg sammen med han hadde ikke det gjort at jeg hadde gått!??[8|])

har en bror som smatter, tygger med munnen åpen... er grusomt irriterende ja!

Som å gå i fra en fyr slå opp?? Nei det hadde jeg aldri gjort[8|]

godt dere ikke er samboere eller gift med meg da [:D][:D]

selvom det ikke er SÅ ekstremt som dere skriver...

Jeg HATER virkelig smatting, jeg blir skikkelig irritert!

Han kan smatte i søvne og, da pleier jeg og hive han på sofaen ETTER jeg ha snakket til han 10 ganger..

ORIGINAL: **Flash**

er dette seriøst?
gikk fra han Kun pga smatting? alså, gikk fra han en tur på byen/besøk til noen... eller gjorde det slutt med han?

(seriøst, for meg hadde det nok vært grunn nok til å ikke blitt forelska eller sammen med en fyr... men var jeg sammen med han hadde ikke det gjort at jeg hadde gått!??[8|])

har en bror som smatter, tygger med munnen åpen... er grusomt irriterende ja!

signerer! skulle litt mer til før at jeg hadde gått fra sambo altså....

nei, ikke pga. smatting... er litt på kanten å sende noen på dør av den grunn,

MEN slurping derimot er til å bli gal av[:@]

ORIGINAL: Mrs.Happybody

ORIGINAL: LeneChr

Hadde dere kasta ut gubben hvis han lagde irriterende smattelyder? Gjerne de lydene som kommer når man spiser med munnen igjen og maten oppi gommen?

Ikke det at sambo gjør det, men det er skilsmissegrunn altså!!

Nei ikke ut, men har ordnet matfat til han i boden...

ORIGINAL: mammantilbebisensin

JA det er helt forferdelig!![:'(]hater smatting
[:D]

ORIGINAL: tullann

VÆRSTE jeg vet!!

Hehe. x'en din var fæææl til slafse/smatte...
Skjønner at han er historie...[:D]

Back
Topp