ang. slimproppen.. litt ekle detaljer..

En baby til :)

Glad i forumet
Kan det være andre ting enn slimproppen som går som har sånn seig konsistens? Jeg mener, kan det være vanlig utflod, eller betyr det at det er slimproppen?

Aner ikke. Men tenker hvis det er veldig seigt og kanskje litt større mengde, at det da er slimproppen.

Jeg vet heller ikke, men den kan jo komme i flere deler... Så kanskje det kommer mer etterhvert som gir deg svaret...? :P

Jeg tenker at det er slimproppen dersom den er annerledes enn utfloden du er vant til, men vanskelig å vite :confused:

Slimproppen er en seig klump. På str med en stor drue. Gjerne med en strek blod i. Hvis det er langt slim som legger seg på papiret er det ikke slimproppen. Du kan google "mucus plug" dersom du er usikker på hvordan den ser ut.

Var nok den som gikk, eller ihvertfall deler av den.. vet ikke hvor mye det skal være, men virket som det ikke var alt.. men da var det slik at det kan danne seg ny, å man kan gå gravid i mange uker til fremdeles? Har ikke termin før om 3-4 uker..

Var nok den som gikk, eller ihvertfall deler av den.. vet ikke hvor mye det skal være, men virket som det ikke var alt.. men da var det slik at det kan danne seg ny, å man kan gå gravid i mange uker til fremdeles? Har ikke termin før om 3-4 uker..
Ja, man kan gå gravid i flere uker etter proppen har gått. Men er vel på vei til å bli moden og da kan du jo prøve sex og andre kjerringråd? :)

Det anbefales ikke å ha sex eller å bade i offetlige bad etter at slimproppen har gått. Dette pga livmoren ikke er beskyttet mot infeksjon/bakterier!

Det anbefales ikke å ha sex eller å bade i offetlige bad etter at slimproppen har gått. Dette pga livmoren ikke er beskyttet mot infeksjon/bakterier!
Ingen fare så lenge vannet ikke er gått. Slimproppen dannes jo på nytt uansett :)

Back
Topp