Ang slimproppen igjen....

x1xTrista

Elsker forumet
Merker alle når den går?
Og MÅ den i tilfelle gå for at fødsel skal sette igang?

Her har jeg ikke sett snurten til den nemlig.... [&:]

Hm. Slim proppen min gikk i uke 35... Jordmora mi sa at det ikke burde bety noe. Det KUNNE bety tidlig fødsel, men ikke nødvendigvis. Ho trodde da jeg kom til å føde innen to uker var omme. Men den gang ei...  Og i visse tilfeller, hvis den gikk for tidlig, sa ho at kroppen kunne lage en ny.
Men stort sett kommer den opp til to uker før fødsel... De fleste jeg har snakka med har sagt den kom rett før riene startet..  

Pjuh, takk for svar. Begynte å bli litt redd for at den måtte komme en stund før fødselen kunne starte se [:)] Kjenner at nervene for å gå over termin er der. Mest pga jeg er redd for å ungen skal bli stor.

Jeg har heller ikke sett noe til noe propp som helst. Ikke noe som kan tyde på det i allefall. Har også vært litt bekymret for å gå leeeeeeeeenge over tiden... Det kan jo i realiteten skje ennå da. Dersom de ikke finner ut at bebis er veldig stor på onsdag da ( skal ta UL for å sjekke str.), kanskje de setter meg igang i såfall?? 

Jeg skal ta akupunktur for å få fortgang i modning evt igangsetting på tirsdag morgen. Håper det hjelper litt.

Og så tenkte jeg å få legen til å sjekke ståa nedentil på torsdag da jeg skal på kontroll.

Er verpesjuk som få nå jeg se... [:)]

Back
Topp