Ang sletting av tråder

mammantHannah

Glad i forumet
IKKE SLETT TRÅDENE!!!! Alle må få ha sin mening og få lov å si den her inne, hvis ikke blir det ett kjedelig forum!!! MEN VIS HENSYN!!! MOBBING TOLLERERES IKKE!!!!

Man svarer ut ifra den bagasjen man har med seg og da vil noen bli såret eller ta seg nær selv om det ikke er ment sånn. Sånn er det bare! Alle er forskjellig og har forskjellig ting vi ikke tåler/liker! Man må bare la vær å lese mer i den tråden man ikke liker, eller la vær å svare hvis man er redd for at noen skal svare "styggt"

Enig der ja

ENIG!!!

Yeey for deg som laget denne tråden!! [:D]
Er selvfølgelig helt enig! [:D]

La tråder være ja og la oss ha forskjellige meninger uten å bli støtt av at andre mener noe annet enn oss selv. Tenk for et kjedelig samfunn  ville vært om vi alle hadde samme mening osv..

Jeg har selv blitt provosert av tråder som regel da ikke av ting som går på meg og mitt syn, men jeg blir kanskje provosert av at noen har veldig lav smerteterskel på å bli såret av andres meninger selv i tråder dem selv har startet med spørsmål om andres mening. Ber man om andres mening må man tåle den. Jeg mener ikke at man skal servere sin mening på en frekk måte eller mobbe andres meninger, jeg mener bare at dersom man legger ut noe som man sier "se her hva svigemor sa" eller "hva skal jeg gjøre i den og den situasjonen" eller "er det dumt av meg å gjøre sånn eller sånn" eller "hva mener dere osv"...da er det åpent for at andre kan ha  stikk motsatt syn enn den som spør og da må vi alle som svarer der være åpen for at andre kan si noe om vår mening og ikke være enige med oss.

Jeg skrev lenger opp at jeg har blitt provosert, men har latt det ligge litt og tenker at hvis jeg leser det på en annen måte så får jeg kanskje frem at meningen til den som skrev ikke nødvendigvis var slik jeg leste det først og dermed ikke så provoserende lenger :) Det er ikke alltid den første reaksjonen på innlegg som er den beste :)

Blir man provosert så oppfordrer jeg til å senke skuldrene, la det synke inn og evt gi et svar senere :)

ORIGINAL: Mayia

Herremin hatt jeg har vist gått glipp av noe!

Men er det sånn at man ikke skal kunne si/skrive det man mener her inne lenger uten at trådene blir slettet? Det er noe med å holde seg sakelige,og diskutere.... tenke over hva man skriver og dette er INTERNETT-dette er ett diskusjonsforum der man faktisk skal kunne diskutere litt!

*oppgitt*

NOEN går hakket lengre enn andre hva angår å være usaklig. Det å kalle noen noe stygt og be dem reise en viss plass hører ikke til på et forum, uansett hvor uenig man måtte være. Greit nok å diskutere, men det går ei grense en plass. Her inne er det selvfølgelig noen man ikke liker, det er helt naturlig ettersom vi er forskjellig alle sammen, men det går an å være høflig likevel.

Enig!
Dette er et diskusjonsforum (selv om vi jatter en del[8D]), og da burde det være lov å ha andre meninger enn alle andre. Men det finnes forskjellige måter å si det på. Jeg blir kvalm av personangrep!

Men som Rosaka (tror jeg) sa i en annen tråd; hvem bestemmer hva som skal slettes? Og uansett, så fortjener nesten de som er stygg i kjeften at tråden får stå der for all framtid...[;)]

Den tråden der ble så feil som den bare kunne bli.. var ikke meningen at det skulle bli noe personangrep på noen som helst måte.. Og ikke er det noen fasitsvar på den tråden heller.. Ikke var det vondt ment heller for de som er eldre når de blir mammaer.. Mange har sine grunner.. Så det var derfor jeg vurderte på å få hele tråden slettet.. For det var ikke det som var meninga i det hele tatt..

ORIGINAL: Mayia

ORIGINAL: Leilani

Enig!
Dette er et diskusjonsforum (selv om vi jatter en del[8D]), og da burde det være lov å ha andre meninger enn alle andre. Men det finnes forskjellige måter å si det på. Jeg blir kvalm av personangrep!

Men som Rosaka (tror jeg) sa i en annen tråd; hvem bestemmer hva som skal slettes? Og uansett, så fortjener nesten de som er stygg i kjeften at tråden får stå der for all framtid...[;)]

enten så er det prikken eller noen andre som er på av de som "bestemmer" her inne som får trådene slettet,eller så kan hvem som helst sende inn klager på en tråd,eller spørre om den kan bli slettet.

Egentlig et retorisk spørsmål da, men kjekt å vite hvem man skal gå til[;)]

Back
Topp