Ang sletting av tråder...

MammanTilJentene

Blir kjent med forumet
Kan dere gi meg noen grunne til sletting av tråder, som mod gjør altså?!?!
Har ikke fått med meg noen ulovelige tråder jeg...
Har faktisk ikke opplevd et forum hvor så utrolig mange tråder blir slettet, og heller ikke et sted hvor så mange brukere sletter seg.

Dette er ingen hets mot admin og modder, jeg bare lurer altså...

Ok, da har tydeligvis det skjedd da.. får ikke med meg noenting jeg :)

Tja, jeg vet om forum der flere innlegg slettes, tråder stenges, og noen ganger slettes hele tråder, langft mer merkbart enn her inne. BV-forum har de mest liberale regler for hva som tillates av alle de forum jeg har vært på....

At brukerene her sletter seg er vel varierende årsaker til, men ettersom de fleste kommer tilbake anser jeg ikke det som noe "problem", heller at de sletter historikk?

Tenkte ikke på det som et problem akkurat da. Jeg har bare ikke opplevd dette før... [:)]

Men jeg har altså tvert imot opplevd langt mer sletting av tråder/innlegg enn dette andre steder.

Var vel bare det jeg prøvde å klønete formulere.

(Derimot har jeg ikke opplevd noen plass så mange som er OVERRASKA over at trådene deres slettes, for så klare årsaker, som her inne)

Det med at brukere sletter seg er at noen ganger vil de fjerne bilder, etc.
Andre ganger så er det i sinne/frustasjon og dramatikk... En liten trend her på bv[;)] en subkultur som har oppstått.

ORIGINAL: suprAnirac

Det med at brukere sletter seg er at noen ganger vil de fjerne bilder, etc.
Andre ganger så er det i sinne/frustasjon og dramatikk... En liten trend her på bv[;)] en subkultur som har oppstått.

Aha, I see [;)]

Back
Topp