ang sladrevenn

camillajenta86

Gift med forumet
har vi fikset det til hverandre, her inne på marsforumet?
har ikke fått det med meg, men vist ikke hadde det vert litt morro å ordnet det da[:D]

Tror ikke det er så dumt å vente litt nei.. JEG synes det er for tidlig å få sånn "offisiell" sladrevenn.

Men har et par i bakhånd, da!!!! [8D]

Jeg vil også vente litt, vi skal på UL neste uke, så vil hvertfall ikke ha noen før det;)

ORIGINAL: happymum83

sånn vi gjorde på mars 08 var egentlig veldig greit..
vi venta til alle var over uke 12,så var det en som lagde en tråd der man meldte seg på at man ville ha sladrevenn.
så la hun ut en liste om hvem som ble sladrevenner,så sendte vi pm til hverandre om tlf. nr.[:)]

det samme har vi gjort på de 2 andre terminforumene jeg var på også... venta til de fleste var kommet over 12 uker[:D]

lille_blomst:
Sladrevenn er en person man har litt ekstra kontakt med her inne som kan fortelle om ting her inne på forumet hvis du for eksempel har havna på sjukehuset eller at fødselen er i gang og litt sånt noe. Rett og slett en som sladrer her ute til oss andre om hva som skjer med deg når du ikke har tilgang til nett.

Jeg har svigerinna mi som sladrevenn da. For vi skal ha unger med en måneds mellomrom bare. Hehehe... så jeg synes det passa så godt å ha hverandre som sladrevenner. Vi har jo god kontakt ellers vi sånn at vi kommer til å oppdatere folk her inne hva som skjer med hverandre hvis det er noe veldig spennende. [:D]

Men er gjerne med på en sånn liste når vi er over 12 uker her inne. Skader ikke å ha flere sladrevenner. [:)]

En "venn" som sladrer for oss, når det er noe. F.eks. hvis vi plutselig ikke har tilgang til data [8D] eller når vi er i fødsel og slikt. [;)]

Er nok greit og vente til de fleste er over 12 uker ja[:)] men jeg er absolutt med på en sånn liste seinere. Genialt[:D]

enig med dere jenter[:)]
da kommer vi tilbake til det når de fleste er i uke 12[:)]

enig i at vi kan vente til alle er over 12 uker. det haster jo ikke liksom:)

Jeg vil og ha en sladre venn eller 2 når den tiden kommer.. Har ett par stk som jeg ønsker å ha som sladre venn da..

Høres bra ut med sladrevenn . Jeg vil også ha en sånn! Er det noen fra Ski området her?

ser ut til at de fleste vil vente til de er 12 uker, og det er forstålig[:)]
blir koslig å få en sladrevenn etter hvert[;)][:D]

ja, det hørtes ut som en kjempe god plan, men greit å vente til etter uke 12. er jo uansett ingen hast [:)]

Back
Topp