Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan noen her forklare meg hva det er? Forstår fortsatt ingenting...siljesa88 skrev:
Mamasusie skrev:
Kan noen her forklare meg hva det er? Forstår fortsatt ingenting...siljesa88 skrev:
Skjønner ikke helt hva det går ut enda jeg heller. Men var noe om at man utvekslet e-mail, tlf og facebook så kunne den personen si fra om ting skjedde om man ikke fikk tid til det sjøl.. noe i den dur..
*lmk88* skrev:
Mamasusie skrev:
Skjønner ikke helt hva det går ut enda jeg heller. Men var noe om at man utvekslet e-mail, tlf og facebook så kunne den personen si fra om ting skjedde om man ikke fikk tid til det sjøl.. noe i den dur..
Helt riktig... Og evt bli gode venner ;)
Men det lureste hadde jo vært å vente til alle hadde meldt seg på, innen en frist.. og der etter dele ut sladre venner. Trenger ikke nødvendigvis to og to heller, dersom kabalen ikke går opp.Eldorado skrev:
Selvfølgelig skal jo de som kommer etter fristen også kunne få sladrevenner, men dt blir mer oversiktelig i første omgang!! Bare et tips ;)
Med tanke på at det hele tiden kommer inn nye, så vil det i teorien aldri bli utdelt sladrevenner... Derfor jeg avsluttet denne omgangen...*lmk88* skrev: