Ang sladrevenn

*lmk88*

Glad i forumet
Er det greit at jeg avslutter denne runden og heller tar på meg en runde til om 1mnd f.eks?

jepp, helt greit, så lenge jeg kom med i første runde.. haha.. neida:) bare tulla;D

Kan noen her forklare meg hva det er? Forstår fortsatt ingenting...

Hvis noen vil gjøre det så skal de få lov til det altså.. Var litt vanskelig å finne par når folk meldte seg på hele tiden.. ;)

siljesa88 skrev:

Skjønner ikke helt hva det går ut enda jeg heller. Men var noe om at man utvekslet e-mail, tlf og facebook så kunne den personen si fra om ting skjedde om man ikke fikk tid til det sjøl.. noe i den dur..

Mamasusie skrev:

siljesa88 skrev:

Skjønner ikke helt hva det går ut enda jeg heller. Men var noe om at man utvekslet e-mail, tlf og facebook så kunne den personen si fra om ting skjedde om man ikke fikk tid til det sjøl.. noe i den dur..

Helt riktig... Og evt bli gode venner ;)

*lmk88* skrev:

Mamasusie skrev:

siljesa88 skrev:

Helt riktig... Og evt bli gode venner ;)

Så er kun det det går ut på? :) så kjekt da :)

åååja, tror jeg forstod nå :) Tuuusen takk! :D

Men det lureste hadde jo vært å vente til alle hadde meldt seg på, innen en frist.. og der etter dele ut sladre venner. Trenger ikke nødvendigvis to og to heller, dersom kabalen ikke går opp.

Selvfølgelig skal jo de som kommer etter fristen også kunne få sladrevenner,  men dt blir mer oversiktelig i første omgang!! Bare et tips ;)

Det var det jeg ikke tenkte på.. Derfor jeg spørte om det var greit å ta det i to omganger..

Eldorado skrev:
Men det lureste hadde jo vært å vente til alle hadde meldt seg på, innen en frist.. og der etter dele ut sladre venner. Trenger ikke nødvendigvis to og to heller, dersom kabalen ikke går opp.

Selvfølgelig skal jo de som kommer etter fristen også kunne få sladrevenner,  men dt blir mer oversiktelig i første omgang!! Bare et tips ;)

Min erfaring med termin forum er at det hele tiden kommer nye..
Jeg tror at en som har mulighet/ork til å følge opp og kunne oppdaterer etter hvert som det kommer flere som ønsker sladrevenner burde ta seg av det..

Klart det er en del jobb, og er ikke negativt mot deg Lmk88, for du har gjort en fantastisk jobb... 

Med tanke på at det hele tiden kommer inn nye, så vil det i teorien aldri bli utdelt sladrevenner... Derfor jeg avsluttet denne omgangen...

*lmk88* skrev:
Med tanke på at det hele tiden kommer inn nye, så vil det i teorien aldri bli utdelt sladrevenner... Derfor jeg avsluttet denne omgangen...

Vil jo det, da må en jo bare pare fler og fler..
I hvertfall slik det har vært andre steder jeg har vært... 

(eeh det derre hørtes litt halvperverst ut)

Det var ingen andre som tilbydde seg å gjøre det. Og da ble det på den måten. Men for all del... Dere kan sikkert se bortifra det jeg gjorde og heller gjøre det på nytt hvis dere vil.

Back
Topp