Chinchilla
Forumet er livet
Jeg er så gammel at jeg husker at vi syntes det var stas å få stensiler i forskjellige farger! [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: IsThaBethhørtes skremmende ut om min skoledag[:-] "Kom mai du skjønne milde...."
Jeg er så gammel at jeg nesten lo meg i hjel av de som hadde EDB som valgfag, for jeg skjønte ikke hva de skulle bruke det til. Dessuten elsket jeg O-fag. Sang "fager kveldssol" hver ettermiddag, og hadde diktat hver torsdag.
ORIGINAL: forvirretmor
ORIGINAL: IsThaBethhørtes skremmende ut om min skoledag[:-] "Kom mai du skjønne milde...."
Jeg er så gammel at jeg nesten lo meg i hjel av de som hadde EDB som valgfag, for jeg skjønte ikke hva de skulle bruke det til. Dessuten elsket jeg O-fag. Sang "fager kveldssol" hver ettermiddag, og hadde diktat hver torsdag.
ORIGINAL: IsThaBethog la ved bekk og kilde fiolen blomstre skjønn....
ORIGINAL: forvirretmor
Gjør skoooogen aaaaaaaaatteeeeeeeeeeeeeeer grøøøøøøøøøøøøøøønn
ORIGINAL: AnnaFrost
Vi hadde skjønnskrift/løkkeskrift som fag, og så hadde vi datatime en sjelden gang hvor vi lærte hvordan vi skulle skru av og på datamskinen og lagre dokumenter på disketter. Opplæring i internett bestod stort sett av bildesøk på Kvasir. (Som på den tiden var mye mer vanlig enn Google i Norge.) Jeg mener å huske jeg hadde o-fag også.
Jeg er av edel 87-årgang.