Ang sko

Agrestic1

Elsker forumet
har det gått smertefritt for seg å få på de små sko? Mini hyler og er hysterisk, akkurat som han har smertelig vondt når han får sko på og vi har prøvd mye forskjellig[&o]

Siden Eirik ikke går enda har jeg ikke hatt på han sko. Vi bruker skinntøffler inne, men de liker han ikke da. 

ORIGINAL: Agrestic1

har det gått smertefritt for seg å få på de små sko? Mini hyler og er hysterisk, akkurat som han har smertelig vondt når han får sko på og vi har prøvd mye forskjellig[&o]

Samme her.. han er dritsur leeenge etter han har fått av skoene igjen også..! Må prøve å finne noe som gjør overgangen mykere tror jeg..

Vi kjøpte lette joggesko først, så hun skulle venne seg til å gå med sko. I starten sto hun som limt fast i gulvet, nektet å gå. Men etterhvert så gikk det seg til, nå er det ikke noe problem i det hele tatt.

martine var og litt vrang i begynnelsen..
Men hun har alltid hatt på seg tøfler inne.. Er litt gulvkaldt her..
Også fikk hun seg joggesko.. og nå vintersko..
Og det har egentlig gått veldig greit!

HEr er de stas å ga med sko, men hun greier ikke gå så mye med vinterskoene sine, de er litt store for fant ikke mindre en 20... Og vesla skulle nok hat 19, men men er jo ikke sååå mye hun går ute enda...[:D]

Melia hadde først et par sko som var helt forj*vlige å få på. Trange som fy!
Så kjøpte vi et par andre fra DinSko som sklir på lett som bare det.
Hun ville ikke gå med de først, men så tok jeg henne med til Pappa og lot henne gå etter katta.
Da ble det fart på jentungen.
[:)]

Sånn var der her også, helt til jeg fant ut at skoene var for små i str. [8|]
Så kjøpte jeg superfit, de glir rett på foten, og ikke noe hyl og skrik her siden.

ORIGINAL: Miline

Så kjøpte jeg superfit, de glir rett på foten, og ikke noe hyl og skrik her siden.

Hva er det?

Vi har vært i sko butikk, og prøvd alt mulig, samme reaksjon hver gang[:o]

ORIGINAL: Miline

Hva er det?

Vi har vært i sko butikk, og prøvd alt mulig, samme reaksjon hver gang[:o]

Det er en type gore-tex sko. Egentlig en helt vanlig sko, men de er litt breiere synes jeg. Og dermed ikke så trang å få på.

Back
Topp