Ang sko...

Lillemor1

Elsker forumet
Lukas skal begynne i barnehagen til uka og han må da ha sko, har ikke hatt behov for det før for han går jo ikke enda. Har ikke så  god råd og tenker litt at jeg kan vente til neste år med å kjøpe litt dyrere sko, siden disse bare vil bli brukt et par mnd til krabbing. noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i sko til en grei pris?[:)]

jeg ville absolutt valgt stonz....vanntette, vindtette og fora, perfekte til småttiser som ikke går enda!
er også antisklisåle på de så de kan fint brukes når ungene begynner å gå også!!!

Er forresten kommet ull"sokk" for ha i de også nå - så holder de varmen selv midtvinters[:D] Ikke er de dyre heller, 399,- er jo billigere enn vanlige sko[:)]

sjekk www.stonz.no for informasjon og bestilling[;)]

Du trenger ikke sko dersom han ikke går?
Her har de tøfler, snuppa har sånn 'sokker med litt hardere såle' fra h&m om du fatter?[8D] Har sett at flere av barna har det, selvom de kan gå. Og ute bruker snuppa slike Reima sko-sokker(?)[:D] Har begynnt med sko såvidt nå når hun kan gå..[:)]

er det fortsatt vinter der du bor da?
Ville forhørt meg med bhg hvor mye barna i den alderen er ute, og om de kan anbefale sko? Det gjorde jeg da snuppa mi begynte i desember da hun var ett år. Hun gikk heller ikke, så jeg ville ikke invistere i dyre støvler som på en måte ikke ble "brukt".
Snuppa her brukte sånne Stonz"sokker" utenpå innesko eller tykke sokker. Funket kjempe fint.
Hun begynte å gå i februar, men ikke ute, så de holdt frem til våren, og da kjøpte jeg gummistøvler og skikkelige vår/høst støvler![:)]

Økonomisko er helt greie sko, bare kjenn at sålen er litt bøyelig..

Tobias fikk sine første sko før han kunne gå - av denne typen

De gir god støtte til foten, og jeg betalte vel 300 for dem.. han fikk dem til 17 mai, han fylte ett i august, og begynte å gå i september samme år [:)]

Var barnehagen som sa at han måtte ha vintersko, selv om han ikke går. De mente at de "sokkene" med borrelås som jeg har brukt ute til nå ikke var vantette nok til å bruke ute. har jo masse sko til han, men ingen vintersko som er egnet til det. Vil helst ikke ødelegge de skoene han har til krabbing for er en del jeg har fått i gaver fra utlandet og de vil jeg helst beholde til han begynner å gå. Er sånne stonz varme og vanntette? Får man kjøpt de i butikk el bare på nett?

vi har slike voksi sko til han min og noen skinn tøfler... det synes bhg er helt ok... Er ull for i de begge... har vanlige skikkeligesko til han "superfit" og de er ikke brukt enda bhg syns det er mer behaglig for ungen med de myke med ull...

men reima sine sånne ''sokker'' er jo vandtette?
water proof bertyr jo vanntett:P?
vi har brukt di hele vintern med ullsokker inni.
har ikke vært våt eller kald
snuppa har gått noen mnd og går med di ute også.

ORIGINAL: Lillemor1

Var barnehagen som sa at han måtte ha vintersko, selv om han ikke går. De mente at de "sokkene" med borrelås som jeg har brukt ute til nå ikke var vantette nok til å bruke ute. har jo masse sko til han, men ingen vintersko som er egnet til det. Vil helst ikke ødelegge de skoene han har til krabbing for er en del jeg har fått i gaver fra utlandet og de vil jeg helst beholde til han begynner å gå. Er sånne stonz varme og vanntette? Får man kjøpt de i butikk el bare på nett?

De begynner å komme i butikkene nå:

http://www.stonz.no/?menu_id=8&node_id=22

OBS så absolutt!!!!! Vi har alltid kjøpt barnehage sko der, og er kjempe fornøyd![:)]

Back
Topp