Ang skjult gruppe

Lillym

Blir kjent med forumet
Hei!
Leste akkurat litt på de reglene for skjult gruppe, og der står det at du må ha min 50 innlegg. Det vet jeg ikke om jeg har enda. Er det da sånn at jeg ikke kommer til å se den skjulte gruppen når den blir? Eller blir jeg kastet ut herfra?

Du blir ikke kastet ut herfra nei [emoji1] Men den skulte gruppen er vel kun for de som er ganske aktiv!

Hei!
Leste akkurat litt på de reglene for skjult gruppe, og der står det at du må ha min 50 innlegg. Det vet jeg ikke om jeg har enda. Er det da sånn at jeg ikke kommer til å se den skjulte gruppen når den blir? Eller blir jeg kastet ut herfra?
Du kan søke om tilgang til skjult når du oppfyller alle kravene. Dvs du får ikke tilgang automatisk :) når du da har tilgang til skjult må du passe på at du skriver over 10 innlegg i mnd for å fortsette å ha tilgang:)

For å bli med i skjult gruppe må du:
- ha skrevet minimum 50 innlegg i gruppen
- stå på terminlisten
- vært medlem av forumet i over 1 mnd

Hvis du er inaktiv (10 innlegg eller mindre på en måned), kan du miste tilgangen

Hvis du fyller kravene kan du sende pm til meg som er tilgangsansvarlig og be om tilgang :)

Åssen søker vi for å komme inn der og hvor finner vi dem

Hva er greia med skjult gruppe?
Greit at det er de mest aktive men er det ikke bare flott at det er masse aktvitet her inne der alle kan se det ?
Eller?

Hva er greia med skjult gruppe?
Greit at det er de mest aktive men er det ikke bare flott at det er masse aktvitet her inne der alle kan se det ?
Eller?
Det er for å kunne snakke om ting man ikke ønsker skal ligge åpent på nett

Ser du har fått en del svar :) Bare spør om det er noe mer du lurer på :)

Back
Topp