Ang skjult forum

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har på juni 2014? Fant hvor mange jeg har totalt sett (fra jeg ble medlem), men ikke per forum.

Lurer jeg på også :) og 4 uker, er det på hele forumet, eller bare juni 2014? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Lurer jeg på også :) og 4 uker, er det på hele forumet, eller bare juni 2014? :)

De 4 ukene trodde jeg var fra vi ble medlem på BV, så der har jeg ingen problem ;-) Jeg har langt igjen før 50 innlegg på juni da...

Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har på juni 2014? Fant hvor mange jeg har totalt sett (fra jeg ble medlem), men ikke per forum.

Sånn som jeg har forstått det, så må du inn på profilen din og telle.. :)

Man må ha vært medlem på Babyverden 1 måned :) Altså ikke juni2014, men hele forumet.

Du må ha vært medlem på forumet (altså da du meldte deg inn på forumet) i minimum 30 dager.
Du må ha minimum 50 innlegg inne på juni 2014. Skravler man litt hver dag, så går det fort :)

Du må også være oppført på terminlista :)

For å opprettholde tilgangen til det skjulte forumet, må du være aktiv der inne.
Årsaken til skjult gruppe er for at man kan dele informasjon man ikke ønsker å dele med "snikere".
Det vil heller ikke være åpent for googlesøk. Så ingen vil kunne finne det du skriver.

Men dere må ikke slutte å være aktive her inne for det :)

Jeg ser fremdeles ikke at jeg har fått tilgang til skjult forum, fikk beskjed om at moderator skulle ordne d,skjønner ikke helt hva som er galt da jeg har nok innlegg og mdl siden 2010...ønsker gjerne en tilbakemld viss noe er gærnt!:)

Back
Topp