Ang skjult assistert

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Da er det flere tilbakemeldinger for at reglene burde vært endret for tilgangen, med tanke på aktivitetsnivå.
Skal vi ta en runde med å gjennomgå reglene? Så er vi enige før jeg tar det videre til admin?

Samtidig lurer jeg på om noen andre kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig? Jeg har rett og slett falt ut av forumet kjenner jeg.

Da er det flere tilbakemeldinger for at reglene burde vært endret for tilgangen, med tanke på aktivitetsnivå.
Skal vi ta en runde med å gjennomgå reglene? Så er vi enige før jeg tar det videre til admin?

Samtidig lurer jeg på om noen andre kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig? Jeg har rett og slett falt ut av forumet kjenner jeg.
Fint med regler ift aktivitetsnivå.. Men håper det ikke blir for strenge regler, typ lignende regler som på termin forum. Jeg synes det er veldig fint å kunne bla i dagboken min der inne, selv om jeg ikke er så veldig aktiv her inne lenger.

Fint med regler ift aktivitetsnivå.. Men håper det ikke blir for strenge regler, typ lignende regler som på termin forum. Jeg synes det er veldig fint å kunne bla i dagboken min der inne, selv om jeg ikke er så veldig aktiv her inne lenger.
Er det jeg også føler..

Som en av veteran-sliterne som ikke henger så mye her inne lenger, håper jeg også det ikke blir så strenge regler at man blir kastet ut fort ved inaktivitet (er ikke medlem av andre skjulte, så vet ikke så mye om hvordan det funker andre steder). Føler at assisert-underforumet er et sted man liksom får litt evig tilhørighet, og det er fint å kunne titte innom i ny og ne for å se hvordan det går med kjente og kanskje oppdatere egen dagbok.

Og så er jo fertilitetsbehandling en livvssituasjon man kan trenge noen lengre pauser fra i blant, selv om man fortsatt er i gamet. Da er det godt å kunne komme tilbake hit når det trengs.

Som en av veteran-sliterne som ikke henger så mye her inne lenger, håper jeg også det ikke blir så strenge regler at man blir kastet ut fort ved inaktivitet (er ikke medlem av andre skjulte, så vet ikke så mye om hvordan det funker andre steder). Føler at assisert-underforumet er et sted man liksom får litt evig tilhørighet, og det er fint å kunne titte innom i ny og ne for å se hvordan det går med kjente og kanskje oppdatere egen dagbok.

Og så er jo fertilitetsbehandling en livvssituasjon man kan trenge noen lengre pauser fra i blant, selv om man fortsatt er i gamet. Da er det godt å kunne komme tilbake hit når det trengs.

Helt enig her! syns ivf-prosessen tar på og jeg kjenner også at jeg må fokusere på andre ting i perioder. spesielt siden det tar så mye fokus og energi når det står på..

Signerer denne! Jeg er ganske fersk på skjult forum, så har ikke så mye erfaring der. Men ivf-en er hard, og virkelig noe en trenger en pause fra i blandt. Så synd om man miste all tilgang da.

Enig med alle over. Dumt om man mister tilgang ved periodevis inaktivitet. Jeg var ikke særlig aktiv fra vi fikk nr 1 til vi begynte å prøve på nr 2, og ikke så aktiv nå som tidligere, men føler jeg «hører» til der og har gjort det siden 2016-17 ish.

Når jeg leser det slik, skjønner jeg jo godt at det er av og på hvor mye man orker å være aktiv. :Heartpink

Jeg reagerte bare på at noen hadde blitt utlevert ganske grovt tidligere, og begynte med det å lure litt på hvor lang den listen av medlemmer egentlig er, da det ikke finnes en reell oversikt. Ingen krise.

Jeg er også enig i dere over her. Synes det blir litt unaturlig hvis man må skrive random kommentarer for å holde aktivitetsnivå oppe.
(Ikke at kommentarene nødvendigvis må bli random, men hvis man føler seg presset for å ikke miste tilgang kan det jo fort bli litt kunstig synes jeg) Man er jo uansett ikke 100% sikker på anonymitet når man utleverer seg på det store internettet, og der hvor det er mange samlet, som i er forum-om enn skjult- vil det nesten alltid være noen som ikke følger reglene.
Men jeg synes vi skal la tvilen komme alle til gode og tenke at de aller fleste her inne er så pass reale at de ikke vil oute noen. :)

Når jeg leser det slik, skjønner jeg jo godt at det er av og på hvor mye man orker å være aktiv. :Heartpink

Jeg reagerte bare på at noen hadde blitt utlevert ganske grovt tidligere, og begynte med det å lure litt på hvor lang den listen av medlemmer egentlig er, da det ikke finnes en reell oversikt. Ingen krise.
Det som også er utfordrende med å h8lde en liste over de som har tilgang er at mange bytter jo nick underveis, så det blir upresist..

Enig:) Blir veldig av og på i dette gamet her. Noen ganger føler man at ting går fremover og at det derfor er gøy å være aktiv, andre ganger står alt på stedet hvil og man har null å gi..

Purrer litt jeg.. noen som kunne vært tilgangsansvarlig?

Back
Topp