Ang ski til de små

chrichri

Forumet er livet
Skal kjøpe ski til Trygve og trenger noen tips og råd om hva dere har kjøpt. Er dere fornøyd?

hadde vært supert med litt tips[;)]

Vi har nettopp kjøpt. Tok de minste de hadde (90 cm) på coop obs. Husker ikke merket de hadde, men de har en kampanje nå når de koster rundt 600 kr for sko og ski, også staver i tillegg til 169 tror jeg (kjøpte i strl 70 cm).

Hun har bare prøvd de et par ganger uti nabolaget her, men virker greit. Er smørefrie[:)]

Emmeli har str 100, gikk med de i fjor også. Det er greit å kjøpe små ski, men på den andre siden går de så lite på skiene nå at hvis man kjøper de i 90-100 så har de skiene til neste år! [;)]

Greit å begynne å gå uten staver[;)] Men Emmeli ser storesøster har staver, så nå bruker hun det også[8D]

Vi liker smørefrie - minst arbeid[8D]

Ikke peiling på størrelsen på skinene, kjøpte en pakke med bindinger og sko. Og skoene kan godt være en del for store, spiller ingen rolle. Da passer e kanskje neste vinter også..[;)]

[;)] ja, jeg tenkte at 90 cm var passe jeg? kanch jeg skal kjøpe 100 da, men jeg vet av erfaring at lange ski er d verste å gå på[:'(] da er d bedre med for korte[;)]

ORIGINAL: chrichri

[;)] ja, jeg tenkte at 90 cm var passe jeg? kanch jeg skal kjøpe 100 da, men jeg vet av erfaring at lange ski er d verste å gå på[:'(] da er d bedre med for korte[;)]

Ja, de skal jo ikke være så altfor lange! Men nå i 2årsalderen går de bare bittelitt nå og da, da er det litt kjipt å må kjøpe nye hvert år!

Jeg aner ikke - har derimot fått tilbud om å låne ski av naboen så vi begynner nok der[:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: chrichri

Ja, de skal jo ikke være så altfor lange! Men nå i 2årsalderen går de bare bittelitt nå og da, da er det litt kjipt å må kjøpe nye hvert år!

bare bittelitt?[:-] vi skal gå milevis[:-] hohoh, neida... blir nok bare utenfor her i starten ja, men det er en start[;)]

lillegutt har sånne ski som ein feste til skoene- han begynte å stå på ski ifjord!! Men finner den minste str i ca 25, og det blir nok for stort no!!

Back
Topp