ang skatteoppgjøret

kosemor

Glad i forumet
venter så spent på hva den foreløpige beregningen sier ... er det ikke sånn at man kan se det etter 00.00 i natt?
Kan man logge inn nå på altinn og stå med sia åpen til i natt,så man unngår å få beskjed om at man ikke kommer inn pga for stor pågang?

>Flere som venter spent på oppgjøret?

Jeg også!! Er litt usikker på om det funker om det blir stor pågang... Man må jo oppdatere siden, å da kan man jo falle ut om det er stor pågang.. Jeg har brukt å stå opp midt på natta (kl 04) å sett ;) Funker fint det!
Er veldig spent på denne gangen, har hatt lite skattetrekk, men da skattetaten regnet ut skatten min så skulle de stemme i forhold til barn og jobb. Krysser fingrene for det :) Surt å bli skyldig i hvert fall!!

venter så spent på hva den foreløpige beregningen sier ... er det ikke sånn at man kan se det etter 00.00 i natt?
Kan man logge inn nå på altinn og stå med sia åpen til i natt,så man unngår å få beskjed om at man ikke kommer inn pga for stor pågang?

>Flere som venter spent på oppgjøret?

Det blir sikkert fullstendig kollaps som i fjord. Hehe. Tror ikke alle ser det i natt? Trodde ikke man fikk den før i starten av april ish.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Det blir sikkert fullstendig kollaps som i fjord. Hehe. Tror ikke alle ser det i natt? Trodde ikke man fikk den før i starten av april ish.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
bare de som ikke har oppgjøret på nett som får det etter påske

Må man ikke ha meldt seg på noe nytt nå for å få se det tidelig, og di som ikke fikk gjort det før fristen gikk ut må vente lenger?

Eg og lurte litt på ditta, for eg har sånn kode brev og pleie lese skatteoppgjøre på nett, er eg en av dei som får lese det i natt då?? :P
Har såå lite peiling på sånt :P hehe

Jeg var helt sikker på at jeg var elektronisk bruker, og satt med nervene i spenn, men neida. Får opp beskjed om at jeg ikke får vite før i april :(

Æsj, ble drit sur jeg nå! Har jo ikke fått med meg at jeg måtte registrere meg som e bruker forå få tilgang! dritt!!

Jeg som studerer får vel ikke noe baksmell eller igjen? Jeg betaler ikke skatt? Hehe.. *dum* og hellr ikke før barnetrygd og kontantstøtta?:p

jeg fikk svar kl 00.01... å jippi ja en bra slump med penger som går til nedbetaling av gjeld + barnevogn og sete og litt ekstra til baby

Sier bare, hurra for mer penger i juni! :p

Back
Topp