HøNsElOvIsA!!
Glad i forumet
står at jeg er fradragsberettoget 31000, hva betyr d a?? hvor mange prosent får man igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Monsoon
det er 25000 for ett barn, og 40000 for to man kan skrive inn....[:)] Om du ikke fyller opp "kvoten" kan du og beregne kjøring til og fra barnehagen og plusse på... (men har man full barnehage går en jo overr kvoten da)[:)]
ORIGINAL: funny_bunny
det er 25000 for ett barn, og 40000 for to man kan skrive inn....[:)] Om du ikke fyller opp "kvoten" kan du og beregne kjøring til og fra barnehagen og plusse på... (men har man full barnehage går en jo overr kvoten da)[:)]
Kan jeg føre opp kjøring til barnehagen altså? Hvordan gjør man det?
Vi fyller ikke opp kvoten selv med to barn på fulltid i barnehagen.... vi fikk årsoppgave på 35 000 fra barnehagen.
ORIGINAL: funny_bunny
Kan jeg føre opp kjøring til barnehagen altså? Hvordan gjør man det?
Vi fyller ikke opp kvoten selv med to barn på fulltid i barnehagen.... vi fikk årsoppgave på 35 000 fra barnehagen.
Ja du kan føre opp det du kjører i "omveg" i forhold til jobb... husker ikke satsen, men jeg har gjort det de to siste årene. Skriver det på den plassen for ekstra opplysninger. Tror et fullt år er 220 dager så ganger du det med antall km og satsen som jeg ikke husker da[8D][:)]