ang skade på vogn

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
noen som har opplevd det,under reise etc.,og klaget til forsikringen?

hva oppnådde dere(reparasjon dekt,ny vogn osv el. penger utbetalt??? og hva var galt med vogna?

[:D]

Opplevde at vogna blei skjeiv etter en flytur. Det var bagen på vogna. Fikk ny bag, fly selskapet dekka det. Var butikken som fiksa alt for meg, men hadde da gitt beskjed på flyplassen også til det selskapet jeg dro med! Fikk ny bag på døra etter et par uker ;)

fikk ingenting... herpa to vogner.... sa ifra på flyplassen så fikk skademelding der, men både ving og forsikringsselskapet sa vi måtte ta kontakt med flyselskapet vi reiste med, det var da et tyskisk selskap... har sendt de mail, men hørte aaaaaldri noe mer, så ja... det var kjipt... ga meg kanskje litt fort, men jeg orker ikke krangle på et språk jeg ikke kan[:)]

så bra elan!! det kaller jeg service!!!!

dette er ikke fly,men en bussulykke(krafitg bråbrems,som resulterte i mange smskader),så går på reiseforsikringen fordetom vistnok.. så har senda skademelding og fyllt ut skjemaer og tatt bilder... spent på utfallet!!! etter min mening må minst håndtak,og "knekke"mekanismen og ene stange ned til hjulet byttes,men tenker at det fort er like dyrt som å få ny vogn.. aaner ikke..

og jeg kan ikke være uten vogn mens de evt fixer denne

Vogna våres ble omtrent totalt skadd etter en fly reise til utlandet!
Fikk ikke en dritt igjen på forskiringen [:'(] Så ordnet alt selv!

ORIGINAL: dripdrop

Vogna våres ble omtrent totalt skadd etter en fly reise til utlandet!
Fikk ikke en dritt igjen på forskiringen [:'(] Så ordnet alt selv!

kjipt!!!

her har vi prampack,evig glad for det!!!

nå har jeg snakket med reflex sørbø,er bare de som har de vognene her,beklageligvis,for synes ikke det er så god service der.... der hadde de KUN lånevogner til EGNE reklamasjoner, og jeg kunne baaaaaare glemme å få ny vogn,og det kunne ta en mnd å få en innlevert vogn reparert... og de mente at jeg i beste fall fikk nytt understell.

ja,ja,venter spent på hva forsikringen sier!!!

Back
Topp