Ang SFO *gjerne dyttehjelp*

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
noen som vet når man må søke om det? Vet at jeg trenger plass når frøkna begynner på skolen
Og som aleneforsørger, får man dekket litt av NAV der også som man gjør med barnehage?
Jeg skal huske å søke litt tidlig om de stønadene til høsten nemlig. Jeg trodde man bare fikk for det første året man var alene, så jeg har ikke søkt før i oktober (men den rota NAV bort så jeg måtte søke en gang til[&:])
 
opp
 
På vår skole kan man søke inn på SFO akkurat når man ønsker det og begynne samme dagen. Men for skolen sin del antar jeg det ville vært kjekt med tanke på bemanningen for neste skoleår, at det søkes før skolestart - men SFO her har ikke noe tak på antall barn så man kan både si opp plassen og søke plass når tid på året man ønsker det.

Det med støtte til barnetilsyn vet jeg faktisk ikke noe om. Hør med NAV er vel det eneste jeg kan råde deg.

Har du fått innskrivningspapirene fra skolen.. der pleier det å stå om slike ting.
 
her var d sånn at alle som ville ha plass fikk plass. men vi leverte inn søknad så de hadde d på papiret.
 
OK. men da kan jeg kanskje ringe skolen å høre hvordan det er lagt opp da?
Fikk aldri papirene (mye post som blir borte) så jeg måtte skrive ut fra nett når vi skulle skrive inn..
Også snakker jeg med NAV, og håper at de klarer å svare på spørsmal![;)][8D]
 
Back
Topp