Ang sex og svømming...

Emz mamma

Elsker forumet
er jo ruger,men prøver å ikke tenke på det som jeg har gjort før. Det sies jo også i heftet fra st.olavs at sex er greit, bare man tisser relativt kjapt etterpå... Men dere rugere, og andre..... har dere tenkt å gjøre det sånn eller lar dere vær for å se om det sitter først?
De tre forrige gangene har jeg ikke hatt sex etter innsetting. Men nå kom mannen hjem tidligere enn antatt, jeg liker å hoppe i halmen og han reiser snart igjen... så da er det nesten uungåelig. Jeg hadde ikke gjort det om det sto at det ikke vært greit

Så tenkte jo jeg og mannen å dra i ett stort offentlig svømmebasseng med jentungen,for hun elsker å bade. Men er det ok? Litt paranoid jeg kanskje.....

BLÆH, det var så lett da vi ble gravide med jentunge,hun bare dukket opp og sa "her er jeg" på graviditetstesten. Gjort på null komma niks, å nå grubles det hardt for å få en til [:-]

ruger jeg også oghar sex akkurat som før,det er lite du kan gjøre fra eller til av ytre forandringer.. sitter den så sitter den.

Jeg får huske på dere 2 som begge har brukt St.Olavs! Nå har jeg fått svar fra både St.Olavs og Medicus, men skal prøve St.Olavs (da det tross alt er litt rimeligere..). Har ikke "møtt" så mange som har brukt St.Olavs, så får memorere dere to tror jeg [:D]

Lykke til med rugingen begge to!

Jeg stortrives på St.Olavs og har bare møtt fantastiske mennesker!!! Spør om det skulle være no' så kan man sikkert prøve å svare så godt man kan  [:D]

RONJAS MAMMA ----> tusen takk, greit å vite at man ikke gjør no dumt,prøver å tenke tanken; vil den sitte,så sitter den uansett!

Trodde du måtte vente i 14 dager eg[8|] på begge punkta dine . p.g.a. infeksjon å sånn. Det fikk vi beskjed om i haugesund da.

jeg fikk beskjed om å vente 1 uke med sex
og offentlig bad skulle jeg ikke ta noe av i det hele tatt.

Back
Topp