ang selvbruning til bryllupet

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
det var jeg tenkt å ta, men så snakket jeg med noen som driver med det og min søster som hadde tatt det til sitt bryllup. De sa at det hender det blir flekkete og at det kan smitte av selv etter 2-3 dager, så nå ble jeg kjempe frustrert, blir ikke så lett brun nemlig[:o]

hva med å ta solarium da?
du har jo god tid å ta det på nå [:)]

En venninne av meg ble frarådet å brukeselvbruning og spraytan til bryllupet fordi man ikke skal være veldig brun til hvit kjole.
Man kan nemlig fort se litt møkkete ut da. Det rådet ga de alle bruder i den salongen i alle fall.
*glad jeg skal gifte meg i august, og håper på en fin sommer så jeg får litt naturlig farge*

ORIGINAL: Trin

En venninne av meg ble frarådet å brukeselvbruning og spraytan til bryllupet fordi man ikke skal være veldig brun til hvit kjole.
Man kan nemlig fort se litt møkkete ut da. Det rådet ga de alle bruder i den salongen i alle fall.
*glad jeg skal gifte meg i august, og håper på en fin sommer så jeg får litt naturlig farge*

vi skal gifte oss 30 august, men jeg tar aldri av meg siden jeg er så svær, men kanskje jeg kan ta sol, men det står jo så mye skrekk eksempler rundt om nå ang kreft osv,blærh, alltid noe

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

ORIGINAL: Trin

vi skal gifte oss 30 august, men jeg tar aldri av meg siden jeg er så svær, men kanskje jeg kan ta sol, men det står jo så mye skrekk eksempler rundt om nå ang kreft osv,blærh, alltid noe

Ah! Da kan du jo ta noen soltimer i stedet. Helserådet anbefaler at man ikke tar mer enn 16 timer sol i året, så lenge du ikke gjør det og følger anbefalte soletider (kanskje bare 8-10 min i begynnelsen) så du ikke blir brent er det nok ikke noen fare. Skjønner på deg at du ikke er noen storforbruker av solarium, så da er det nok minimal fare. [:)]

Hva med aa bruke body lotion med litt selvbruning i? Da bygger du jo opp en fin og naturlig farge, sakte men sikkert...

Evt solarium..Det er ikke saa farlig saa lenge man ikke gjoer det for mye tror naa jeg da..Forskjell paa noen som tar det et par ganger i maaneden og de som gjoer det hver dag..Alt med maate [:D]

ORIGINAL: Kanskje snart?

Hva med aa bruke body lotion med litt selvbruning i? Da bygger du jo opp en fin og naturlig farge, sakte men sikkert...

Evt solarium..Det er ikke saa farlig saa lenge man ikke gjoer det for mye tror naa jeg da..Forskjell paa noen som tar det et par ganger i maaneden og de som gjoer det hver dag..Alt med maate [:D]

sånn bodylotion har ikkje eg klart å fått jevnt til. blir bare stygt[&:]

Har prøvd selvbruning i salong 1 gang for 5 år siden, ALDRI IGJEN!!!! Det så bare ikke ut i måneskinn en gang.

Jeg tar litt solarium nå, og de 2 siste ukene kommer jeg til å ta litt oftere!

ORIGINAL: Shaanett

Jeg tenkte og begynne med solaruim til uken, så har jeg good tid på og bli brun!
Vet det er flere som sier at fargen smitter av,så jeg har ikke vurdert engang å gjøre det[:D]

Sing. Tar ikke sjansen!![;)]

Back
Topp