ang scrapping?!

cathrine2

Gift med forumet
hvilken str er mest "praktisk" å ha på albummet... hva trenger man? eller er lurt/greit å ha når jeg skal lage babygutt album? skal jeg lage eget album fra feks. dåpen siden d liksom er et "tema" med maaaangen bilder.. eller lager man et album me en smakebit av alt og kunn de beste bildene?  hva gjør dere? takk for svar[:)][:D]

Har lurt på dette jeg også. Har kjøpt et par pakker med forskjellige ark i den str.. 12x12 eller 30 cmx30 cm. Så hvis det ikke er oppgitt når man bestiller på nett, så er det sikkert den størrelsen?

Tusen takk for tips! [:)] Var jo selvfølgelig å kjøpte meg et album uten plastlommer, men kjøper et nytt senere.. Kan jo bruke arkene i det albumet til bakgrunner og legge de i lommer når jeg får ordnet et slik album. Er det for å beskutte sidene?

Bestilte en sånn "linjal" i stål med to forskjellige mønster på panduro. Til å rive papir på. Syntes den var smart. [8D]
+ at jeg bestilte sånne lim-dotter og dobbelsidig tape. Må jo være superlettvint![:D]

ORIGINAL: Amarula

ORIGINAL: tullmusa

Har lurt på dette jeg også. Har kjøpt et par pakker med forskjellige ark i den str.. 12x12 eller 30 cmx30 cm. Så hvis det ikke er oppgitt når man bestiller på nett, så er det sikkert den størrelsen?

det hadde jeg ikke turt å ta sjangsen på [:)]

Hihi! Ok! Men det er jo den størrelsen de har på butikker her iallefall. Er nå litt klokere nå. [;)]

ORIGINAL: Amarula

skal man lage et album som en gave er jo 6x6 tommer (inch) et fint mål (15x15 cm*)

du trenger ikke så mange bilder og stæsj og det blir ikke så dyrt

Ja, ser jo at det enkle kan være vel så fint som de litt mere oppstæsja sidene. [:)] Virderer sterkt å lage album til de nærmeste når bebisen kommer, med sånn album jeg kan lage en side nå og da til. [:)]

Ja, syntes personlig svart er finest, og så kan det jo kombineres med alt. Veldig enkelt![:)]

Back
Topp