Ang. sandaler

Vi har kjøpt samme, eller en større.. Da han har vokst siden sist:-)

Jeg prøver alltid sko på i butikk,og spør etter hjelp når det kommer til barna.Hun ene har smal fot,hun andre brei så eldste ble sandalene en str mindre,på mini endte vi med samme str siden de er lukket

Ble forskjellig størrelse fordi det er forskjellig merke, men de er like store ja.

Vi endte opp med samme størrelse som joggeskoene hennes.
Mulig at joggeskoene begynner å bli litt trange. Jeg bør kanskje se på det i dag.

Samme størrelse. De skal vel ha like mye å gå på samme om det er sandaler eller ikke?

Kjøpte en str mindre... Ecco sko. Fantastiske <3

Samme størrelse. De skal vel ha like mye å gå på samme om det er sandaler eller ikke?

Vi fikk beskjed i 2 skobutikker at de ikke skulle ha like mye å gå på... Men er vel opp til foreldre hva man velger..

Vi kjøpte str 21, da hadde han ca 1 cm å gå på. Hun damen i butikken sa at de anbefalte det :) kjøpte Ecco sandaler og de virker så gode! Mini elsker å ha de på :)

Her har vi måttet kjøpt både tøfler, sko og sandaler litt lengre enn de burde vært da en str mindre er for trang. Har selv bred fot. Har prøvd forskjellige merker. De er ikke FOR lange, ca 1,5 cm. Men på en så liten fot synes jeg en cm holder. Men hun går fint med de da, får håpe de holder litt lenger istedenfor. Kjøper i skinn og de utvides jo litt :)

Back
Topp