Ang salg av bilsete

1+1=5

Andre møte med forumet
Jeg har ett maxi cosi cabriofix 0-13 kg, men dette kjøpte jeg i 2008. Fint og oppbevart bra osv, men er brukt til 2 barn og er 4 år gammelt så tror ikke noen vil kjøpe det. Så det tenkte jeg å kaste nå som jeg er ferdig med det.

Men jeg kjøpte jo med easyfix basen, er denne brukende etter 4 år? Eller har den "tapt" seg like mye som setet?
Ikke at jeg tenker på penger for salget, men synes det er for galt å kaste dersom den er godt brukende.

Er ikke sete hold bart opp til 7 år, eller husker jeg helt feil nå?

Jo er vel egentlig det?
Men folk er kresne i å kjøpe brukt i utgangspunktet så antar de ikke vil ha ett 4 år gammelt :)

kanskje det er noen på helsestasjonen som veit om noen som trenger babyutstyr og har dårlig råd. Synd å kaste det om det er fult brukt bar 

Hør evnt med frivillighetsentralen der du bor også:) Her jeg bor vet jeg hvertfall om mange flyktninger som kunne trengt bilsete, og for de er det mye bedre enn ingenting... Jeg jakter på bilsete nå, for en flyktningfamilie som er naboen min, de har en gutt på 3mnd, og vet ingenting om bilsikring eller hva som er nødvendig. Så prøver å finne ett billig sete til de, de skjønner jo ikke at det er verdt og kjøpe ett nytt, det er dyrt, og de har kanskje ikke råd til det...

Kan også legge ut annonse på finn.no for å gi det vekk :-)

Jeg hadde solgt basen og gitt bort stolen eller hatt en billig pris :)

tror ej hadde prøvd å solgt det til en billig penge. evt om ingen var intr så hadde ej gidd det vekk til noen som hjelper folk med dårlig råd=)

Hadde enten gitt det bort eller solgt det billig. Tipper basen er like bra så lenge festene ikke er slingrete. Evt byttet sete inn når du skal kjøpe et nytt som foreslått over :)

Back
Topp