ang søvn...

Mariemor1

Elsker forumet
Det er så kjedelig å være trøtt men ikke få sove.. hva gjør dere da? jeg sovner veldig fort hvis jeg tar en lur på dagen.. men det er ofte vanskelig å sovne på kvelden... kjedelig det der.. jeg er et nattmenneske.. skulle vel helst hatt nattjobb... :P men hva gjør dere når dere ikke får sove? teller sauer?

Legg deg på sofaen og sett på tv-en, skikkelig sovemedisin det der. 

Labambie skrev:
Legg deg på sofaen og sett på tv-en, skikkelig sovemedisin det der. 

Sign

Jeg har en sovesykdom, så jeg vet alt om det å ikke få sove. :(

Jeg må ha noe å lese på når jeg legger meg. Det gjelder uansett når på døgnet jeg "må" sove.
Pleier å lese på DYAC på mob eller noe sånne lette sider, he he!! Og etterhvert så blir øyelokkene tungere og jeg får sove til slutt :)

Det egner seg kanskje ikkje på trykk, men eg veit om ein ting som funkar som sovemedisin for meg. Etterpå altså. Ikkje undervegs.

Ranveig R skrev:
Det egner seg kanskje ikkje på trykk, men eg veit om ein ting som funkar som sovemedisin for meg. Etterpå altså. Ikkje undervegs.

Ha ha ha ha ha!!!! Det hadde vært litt nedtur, ha ha ha!!

Trone skrev:

Ranveig R skrev:

Ha ha ha ha ha!!!! Det hadde vært litt nedtur, ha ha ha!!

Ikkje sant? Viktig å holde seg våken. I alle fall om det er fleire enn ein sjølv involvert.

Back
Topp