Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EmmaT
ORIGINAL: lumina og Erik
Jeg tror han har større sjangs enn et barn som ikke har barnehageplass [:)]
åh hvorfor tror du det?
ok. havner nok bak da, for det er i samme bydel jeg søker. hm.
ORIGINAL: Nesing
Jeg søkte om overflytting for min sønn innad i samme bydel. Gjorde det i august 2009, i samme moment som han begynte i bhg for første gang. Gikk i bhg i to mnd før vi fikk brev med tilbud om plass i bhg jeg hadde søkt ham overflyttet til og han begynte dermed der i midten av oktober. Gikk jo veldig greit for oss, jeg er sjeleglad for det. Håper dere er like heldige! Så lenge det er kommunal bhg, vet jeg i hvert fall at man kommer høyt opp på priroiteringslisten så lenge det handler om overflytting. Det fikk jeg beskjed om når jeg søkte for min gutt. [:)][:)]
ORIGINAL: Nesing
Jeg søkte om overflytting for min sønn innad i samme bydel. Gjorde det i august 2009, i samme moment som han begynte i bhg for første gang. Gikk i bhg i to mnd før vi fikk brev med tilbud om plass i bhg jeg hadde søkt ham overflyttet til og han begynte dermed der i midten av oktober. Gikk jo veldig greit for oss, jeg er sjeleglad for det. Håper dere er like heldige! Så lenge det er kommunal bhg, vet jeg i hvert fall at man kommer høyt opp på priroiteringslisten så lenge det handler om overflytting. Det fikk jeg beskjed om når jeg søkte for min gutt. [:)][:)]
ok, jeg venter enda etter 6 mnd. er nok ikke like lett å få barnehageplass her. barnehagen jeg søker småen vekk fra tar heller ikke opp nye barn nå neste opptak da de driver med oppussing av lokaler. så da går det nok lengre. ikke vet jeg. håper det ikke tar så mye lengre nå, er sliten.