Ang sædkvalitet!! Hjelp...

furufrua

Forumet er livet
Prøver meg her også jeg,siden det er såpass mange her inne!

Ja da har vi fått svar på den hellige prøven til min kjære.......

Syntes ikke det var kjempe bra resultater [&o][&o]
Men burde vel kanskje ikke ventet noe annet heller..
En opptur varer sjeldent evig....

Den viste 11 millioner,men det BØR være over 20 millioner (sto det i brevet).
En graviditet kan være vanskelig men langt i fra umulig.
STÅ PÅ!! (søte legemannen[8D])

Skal ha kontroll prøve igjen om 3 måneder da...

Så nå får vi bare håpe og håpe egentlig..

Sjansen er jo der,men er ikke like stor som vi skulle ønsket[&o]

Kan det hjelpe han å spise forskjellige ting for å forbedre sædkvaliteten??

Eventuelt HVA?

Noen som har fått samme beskjed men alikevel fått barn?

Var da ikke så ille da[:D] Det går så fint så[:)]
Du kan prøve å google "bedre sædkvalitet" det finnes noen tips, vet at zink feks, er med på å bedre kvaliteten[:)]

Vi sleit VELDI me begge våra...vi hadde få kjangsa også, men har idag to herlige prinsesse [:)]zink og selen funka her, + at mannen fikk en kur me antibiotika trur eg d va..viste seg at han hadde for mykje (trur eg d va..lenge sida så huska ikke så godt..) kvite blodlegeme pga infeksjon i kroppen...må ikkje gå me trange kle, helst lause boxera, ikkje mobil i lomma...og som sagt zink og selen

Ikke trange kår til 'lillemann', en Utløsning hver dag og sink var tipset et vennepar av meg fikk av legen sin[:)]

Dere var kjempeheldige hvis det bare var antallet som trakk ned!
Her var antallet bra, men de svømte dårlig og gikk i ring....
Vi måtte ha prøverør, men det slipper forhåpentligvis dere!
Dere har fått mange gode råd i tråden her allerede!
Sier som legen: Stå på! :)

han må unngå alkohol og røyk[:)] er i hvertfall det jeg har lest[8|] spise sunt er også viktig!

Einaste eg veit er at røyk minske sædkvaliteten.
Men er nok lurt og google ja, komme sikkert opp leger som svarer på spørsmålet ditt:)

Lykke til[:)]

Min kjæreste går på medisiner som demper sædkvaliteten. Det vil si til mellom 50-60%.
Det hadde tydligvis ingenting å si her, for jeg ble gravid - 2 uker etter pilleslutt...

Kom også på at varme bad/dusj, kan senke kvaliteten, mobilen i lomma og trangt undertøy[:)]

Du har fått mange riktige råd her. :)

Mannen hadde litt dårlig kvalitet, men det største problemet var at de var "forvirret"..  de svømte bare i ring og hadde ikke noe mål..

Jeg har jo PCOS, så til sammen ble vi ikke gravide på egenhånd.  Måtte 5 prøverør til før vi ble mamma og pappa. :)

Følg rådene over her, og lykke til!!  :)

ORIGINAL: Windy

Du har fått mange riktige råd her. :)

Mannen hadde litt dårlig kvalitet, men det største problemet var at de var "forvirret"..  de svømte bare i ring og hadde ikke noe mål..

Jeg har jo PCOS, så til sammen ble vi ikke gravide på egenhånd.  Måtte 5 prøverør til før vi ble mamma og pappa. :)

Følg rådene over her, og lykke til!!  :)

Tusen takk skal du ha[:)]

Har ikke pcos så det skal jeg jo sikkert vre glad for da, men har dårlig eggløsning[&o]
MEN skal jo begynne på pergo bare tr dukker opp snart:)

min sambo hadde bare 9 mill den mnd jeg ble gravid og gjorde ingen tiltak på den tiden [:)]
STÅ PÅ [:)]

Back
Topp