ang rockering

tosmå*

Glad i forumet
Har det noen effekt? Noen som ser at det funker? Så ikke jeg står her å rocker til ingen nytte liksom[:D]! Gubben bare fnyser og ler og kommentere når jeg holder på. Irriterende..[>:] Han har hvertfall ikkje trua på det.

Jeg har jo ikke brukt min jeg da... annet enn litt før jul - og det var bare til jeg oppdaget at man ikke skulle trene med rokkering før 12 uker etter keisersnitt... og så fant jeg ut at det gikk litt for hardt ut over møblementet å rocke inne, så nå skal jeg ha den med meg ut på plattingen i morgen tenkte jeg

Har hørt mye skryt da, så jeg er optimistisk

Ved hjelp av ketolyse og rockering har jeg gått inn 20 cm rundt livet.. [:D]

20 cm!!! [:D]

Wow, almyrida....det er bra altså!!

Jeg har også rocket en del(en stund siden nå) og jeg gikk inn ganske mange cm. Var det 6 cm på to uker da tro? Og siden har det blitt flere. Så det funker!

TJUE SANGTIMETER!?!=!?!?!=!?")=!#?=)(¤!?#(¤!?"¤/U#"?%/=#(Uv 

(jeg har forresten gått inn to (ja, det mangler en null i forhold til resultatet ditt) rundt livet på en uke med 30 days)

ORIGINAL: lenemor

TJUE SANGTIMETER!?!=!?!?!=!?")=!#?=)(¤!?#(¤!?"¤/U#"?%/=#(Uv 

(jeg har forresten gått inn to (ja, det mangler en null i forhold til resultatet ditt) rundt livet på en uke med 30 days)

Veldig bra det også da, lenemor! På en uke er det jo dødsbra!!! Wow....

ORIGINAL: Almyrida81

Ved hjelp av ketolyse og rockering har jeg gått inn 20 cm rundt livet.. [:D]

20 cm!!! [:D]

WOW det er bra!!!! kjempeflink er du!!

wow!!!! Utrolig flinke dere er!! Kan jeg spørre hvor lenge dere rocker? Holder bare på i 10-20 minutt jeg,men jeg rocker hver dag da[8D].

Jeg rocker 10+ minutter hver vei.. Og ikke hver dag.. Men iallefall 4-5 kvelder i uka..

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg rocker 10+ minutter hver vei.. Og ikke hver dag.. Men iallefall 4-5 kvelder i uka..

okei, da fortsetter jeg bare som før. Er omtrent samme tida jeg bruker og begge veier..[:)]

Back
Topp