Ang rier og eldre søsken.*link*

eilejoha

Gift med forumet
har du ingen nær familie i nærheten da?
ville nok sendt han bort.. d skal i allefall jeg gjøre med mali med en gang jeg kjenner d blir vondt[8|]

hvis dere ikke har noe valg, så må han forberedes på at rier gjør veldig vondt og at du trenger mest mulig ro når du har så vondt[:)]

ville nok levert han hos familie eller venner som kan passe han. kan bli en helt annen person jeg med rier ihvertfall og ville ikke hatt barn rundt meg.

har lest og går i tenkeboksen...denna må jeg gruble litt på, det gjelder jo absolutt meg også!!

Joda, har masse familie som kan være her iløpet av 10 minutter.. Men det var liksom hvor langt jeg skal strekke det, for sånn jeg hadde det sist så var det ikke såååå ille de første timene liksom. Men det er kanskje greit å sende han vekk så en får slappet av mellom riene..

Min gutt kommer til å være hos moren min med en gang riene begynner. Hun bor et lite stykke unna, men har ordnet seg fri fra jobben i flere uker i mai/juni. Forrige gang lå jeg i sengen min i et døgn med smerter.. Det er ikke bare det at jeg ikke vil han skal se meg slik, men jeg vil ikke gå å bekymre meg for han akkurat da. Da har jeg mer enn nok med å tenke på meg selv.

Vi har ingen familie i nærheten som vi kan sende sønnen vår til. Svigermor kommer fra Italia en ukes tid før termin dato for å passe på han når vi må dra til sykehuset.
Forrige gang gikk vannet samtidig med den første ria, so vi dro til sykehuset ganske raskt.

Han har jo også sett av jeg har vondt innimellom og da er han rask til å trøste meg ("det går bra mamma" [:D])
Men blir jeg hjemme lenge og har fryktelig vondt, så kan nok svigermor ta han med ned i kjelleren å se på film, gå ut osv. (spørs jo når på døgnet det skjer da).

Back
Topp