ang reparasjon av vogn *oppdatert!*

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
hvordan har dere løst dette?

når man må levere den fra seg,ogikek får lånevogn??? pga at butikken KUN har lånevogner til egne reklamasjoner... ikke til andre,som får vår del er en reise-forsikringssak

og alle vi kjenner med vogn bruker jo disse selv...

og å kjøpe en annen vogn mens vår er på reparasjon føler jeg vil bli dumt,for den har vi verken bruk eller plass for når vår gamle er ferdig,og det vil jo føre till ett rent tap for vår del...

forsikringsselskapet kan ikke svare på dette før skademeldingen er ferdig behandlet...

---------------------------------------------------------------------------------

nå er jeg så sinnsykt glad! vi får ny vogn!![:D]

Dere kan ikke kjøpe en billig brukt vogn som kan brukes som f.eks sovevogn i barnehagen senere? Eller selges igjen? Her har jeg 3 vogner så kanskje noen du kjenner også har fler? En du kan låne?

Hmm, tja. Kjøpe ei billig vogn brukt som du kan selge etterpå uten noe særlig tap.
Hadde du bodd i Haugesund kunne du fått lånt den ene Emmaljunga vogna mi.

takk for forslag jenter!

mini går ikke i bhg,så trenger ikke sovevogn,før tidligst høsten,og har rett og slett ikke oppbevaringsplass til en til.
men skal se på finn. går det en mnd å reparere vil jeg ha en vogn som er mer enn ok ut,det er litt viktig for meg,ikke ett vrak,så kjøper ikke noe ræl til 500kr liksom,som kan kastes etterpå,misforstå meg rett.

nå snakket jeg med forsikringsselskapet,de hadde ikke mottatt skademeldingen,seriøst!? så da er den maila på nytt.....

slitsomt når det skjer sånne uforutsette ting...som ødelagt vogn osv..

Du kan jo sette annonse i avisen om det er noen som har en vogn å låne bort i en liten periode? [:)]

ORIGINAL: RobinHood

hva med ei trille?

må ha full liggestilling,han dagsover i den vi har nå.

får bare håpe at forsikringsselskapet har en god løsning så vi blir fornøyde!!! synes det blir helt feil at vi må kjøpe en ekstra vogn pga at vår skal på reparasjon. har sett på finn,er enten rimelig dtre vogner,elelr totalt utslitte... så er desverre ingen gode løsninger der.

ingen som har fått dekt skade på forsikriga?

Back
Topp