Ang rens av brudekjole

Lois Lane

Forumet er livet
Jeg har hatt brudekjolen min inn til rens, med den ble ikke ren. Helt nederst på kjolen, så er den litt svart her og der, og det henger i litt selvbruningsspray under armene.

Hva gjør jeg så med det? Skal jeg prøve å få den renset ett annet sted, eller kommer det ikke til å gå av? Jeg kan jo ikke selge en kjole som ikke er helt ren, men jeg har jo ikke brukt for den, så kommer til å gi den vekk i så fall.

Så tips mottas med stor takk[:D]

Jeg harke peiling..
Men lurer på hva du betalte for å få kjolen rensa ?
Hørt d va så dyrt så jeg har ikke gidde å gjort det[8D]
Håpe du finne ut av det og får kjolen helt rein !!

Tror jeg betalte rundt 900,-
Hadde jeg visst at de ikke kom til å få den ren, så vet jeg ikke om jeg hadde giddet. Men men. Er jo kanskje noen som er lavere enn meg som bare kan sy den opp litt. Det er jo synsd å kaste den i alle fall, for det er verdens fineste brudekjole.
kanskje noen kan sy den om til dåpskjole eller noe sånt?

Dytt!!

Fikk tilbake lapp på min etter rens hvor det sto at de ikke klarte å få bort en flekk eller to.

De viste såvidt, og jeg la den ut for salg på finn da, men skrev i annonsen som det var. At det var ett par flekker som ikke gikk bort. Fikk fremdeles solgt min etter noen få dager [:)] Og mine flekker var langt nede på brudekjolen da.

Sendte også mld til hu som kjøpte kjolen etter hu hadde mottatt den for å forsikre med at hu var fornøyd. [:)] Og det var hu [:D]

Hva solgte du den for da? Min kostet 11-12 000,- ny.

Solgte min for 6500 kr [:D] Ca halv pris. + hu betalte oppkravet [:)]

Kanskje jeg skal prøve å få den solgt da. Kan jo ta bilder av de flekkene som ikke går vekk. Hvis ikke jeg får den solgt, så havner den på fretex[:D]

Er vel alltids verdt å prøve? [:)]

Å sende den på rens enda en gang er 1000 kr til bare der.
Tenkte som så jeg med min at går det ikke bort, så går det ikke bort. Enkelt og greit. [;)]

Lykke til uansett [:D]

Venninnen min opplevde det samme med sin brudekjole, men etter at moren hennes vasket den i vaskemaskinen, ble den helt ren.....

Jeg får ta noen bilder å legge den ut. Nå henger den bare i veien.

Back
Topp