Ang reiseutgifter og hotellopphold

Hadde et skjema fra pasientreiser jeg fikk hos St. Olavs, men det ligger også på nett.
Fylte det ut og sendte med alt av kvitteringer på hotell, reise og parkering. Kan være greit å ha tatt kopi av det du sender inn.
Jeg fylte ut et på meg og mannen fylte ut et for samme reisen. Han får bare får dagen for uttaket da, det er vel eneste han har krav på å få igjen for.
Jeg hadde flere netter på hotell og på skjemaet så kan man skrive bare for en gang så jeg la ved et ark der jeg skrev alle nettene oversiktlig og merket det med navn og personnummeret mitt :) Jeg skrev på alt, fikk avslag på noe, men det viste jeg forsåvidt. Fikk igjen ca 2-3 uker etterpå :)

Ta vare på alt av kvitteringer for overnatting, reise osv. og fyll ut skjemaet som ligger på pasientreiser sin side. I tillegg må du legge ved bekreftelsesskjemaet du får fra SH etter innsetting av egg. Jeg pleier å ta kopi av alt før jeg sender det slik at jeg har oversikten selv.

Jeg fikk skjema og bekreftelse til pasientreiser av de i skranken hos klinikken jeg brukte.

Back
Topp