Ang regelmessige rier

samaha27

Elsker forumet
hvor lenge skal man gå m d før man kontakter føden? I natt har jeg hatt den verste natta hittil..Drevet m regelmessige siden halv tre tiden i natt..Er ca 10 min mellom hver..Etter flere dager m av og på så blir jeg så usikker, men de her som jeg har hatt i natt er verre og tettere..Er bare så redd d skal gå over igjen..Håper å krysser alt jeg har for at d denne gangen er alvor

Kan du ikke ta en tlf til føden og høre. Kanskje du får kommet inn for en sjekk også så du får status.
Masse lykke til.

Mener du skal vente til tre rier på et minutt, men er du usikker ring tidligere og hør;)

De sier vel når d e fem minutt mellom, men ville og ringt og hørt :)

Jeg fikk skriv på hvert 5 minutt jeg. Men ville ringt å sagt hvordan det var å gått inn for en registrering. Jeg Hadde ikke regelmessige rier når de ville ha meg inn!

Det kommer jo litt an på hvor lang reisevei du har. Her er det 2,5 time til sykehuset, så jeg tror i allefall ikke jeg ville venta så lenge som til det bare var 5 minutter mellom :p Men ring og hør :)

Hvis man er flergangsfødende er visst det viktigste hvor sterke riene er og ikke om de er så regelmessige. Flergangsfødende bruker lenger tid sånn statistisk sett på å få regelmessige rier :)

Jeg var førstegangsfødende. Riene mine varte i ca45 sekunder og hadde alt fra mellom 2-4 minutter i mellom hver rie. Jeg dro inn, og takk og lov for det:) hadde 4-5 cm åpning og han var ute 3 og en halv time senere;)

Jeg var førstegangsfødende. Riene mine varte i ca45 sekunder og hadde alt fra mellom 2-4 minutter i mellom hver rie. Jeg dro inn, og takk og lov for det:) hadde 4-5 cm åpning og han var ute 3 og en halv time senere;)

Gratulerer med prinsen;)

Takk:) min konklusjon er i hvertfallstol på kroppen din;) det verste som skjer hvis du drar inn for tidlig er at du blir sendt hjem;) hvis du har lang vei sender de sikkert deg ikke hjem;)

Jeg har 1,5t kjøring pluss at d er femte:)Kan ikke vente til 5min m raske fødsler bak meg..Går hjemme fortsatt å venter

Back
Topp