Ang reductil

jeg er ikke noed særlig overvektig kan man si men fikk de allikevell. håper og gå ned 10 kg[:)]

Jeg har en bmi på 27,9...
Tror dere jeg kan få det fra legen?

ORIGINAL: ~katriisa~

synes det er tåpelig når folk med så lav bmi skal ha seg slankepiller..[8|]

jeg har en lav BMI og gikk på reductil.men saken er at virkningen er ikke noe bra for folk med lav BMI..tapte penger faktisk...

Gjett om....[8|]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Gjett om....[8|]

virker som om dette bare er blitt en mote[8|][8|]

BMI på 24 er, som de andre sier, normalvektig. Alt fra 25 og under er normalvektig. Reductil er beregnet for folk som har en BMI på over 30, eller en BMI på over 28 med helseskadelige følger av overvekten. Dette er iallefall hovedregelen, selv om det er noen leger som opererer med andre regler. Jeg har BMI på 27,5 og fikk Reductil, og klarte å gå ned 8 kg på ett brett. Men om du selv mener at du trenger Reductil når du har en BMI som er bare 24, så bør du gjerne prate med noen om det, for overvektig kan du umulig være når den er så lav [;)]

Tror nok trådatarter koser seg litt med å prøve å fucke opp stemningen her!! Dette klarer jeg bare ikke å ta seriøst, og det er det nok ikke heller

Har ikke vert få av de i det siste...[8|] De gale har det gøy

Min BMI var på knappe 27... Jeg fikk. Kommer an på din historie det. Legen som avgjør til syvende og sist.

Back
Topp