StoresøsterJan10
Elsker forumet
ORIGINAL: hissigproppen MØMØjo så att jeg hadde skrivd feil, skulle vel heller stått OG spesielt Jødene.
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
Jeg er enig i veldig mye av det du sier! Det er utrolig trist att noen skal bli drept BARE pga nasjonalitet!
MEN får å komme helt ut her. Muslimene (i hvertfall veeeldig mange av de)
Har en innstilling på å drepe alle kristne! Spesielt jødene! Så de er ikke så uskyldige de heller.
Og jeg bor på Island, her det veeldig få utlendinger, de fleste utlendingene er fra polen og her er det nesten ikke noe kriminalitet.
Det var en islending som drepte en annen islending for ett par år siden, hele landet var i sjok!!!! Det har ikke vært drap her på maaaange år.
Selvfølgelig så er island ett myye mindre land enn Norge og det har sikkert mye og si på det også.
Men når vi hører om jenter som blir voldtatt folk som blir ranet, noen som kjørte på en unge og stakk av, ungen døde. Det er ikke Islendinger som gjør dette.
Etter dette har skjedd så har folkene i landet blitt veldig skeptiske til innvandrere.
Island tar heller aldri inn mange innvandrere som Norge gjør.
Island velger flyktninger selv, de som VIRKELIG trenger det, alene mødre som har mistet mennene sine, folk som bor i flyktning leir osv.
Dette syns jeg er veldig bra, for da hjelper vi de som virkelig trenger det , i stedenfor å ta inn alle, og få mye mere kriminalitet!
Ok, klarte ikke dy meg helt... [:-]
Kristne og jøder er ikke det samme!
Det er ikke samme religion, veldig store forskjeller!
Det vet jeg vel[;)] Er selv kristen, og står veldig med jødene i sin sak!
Ok, så du vet forskjellen veldig god og ser ikke feilen i setningen: .... drepe alle kristne. Spesielt jødene (som ikke er kristne).
Men sorry for att jeg har litt vannskeligheter med å forklare meg.