Ang pyntesting og morsmelk..

Pinheiro

Flørter med forumet
Har akkurat fått min første, revnet ikke, fikk kun 4 pyntesting.
Rett etter fødselen og de 3 dagene på sykehuset svidde det ikke og jeg merket ikke mye til det.
Klart var det sårt og ømt der nede, og måtte være forsiktig med å sitte osv..

Men først nå som jeg har kommet hjem, og lille er en uke imorra, så svir det når jeg tisser, og hvis jeg får mye osv..
Noen som vet når det går over? det gjør veldig vondt, værtfall når jeg skal på do, gruer meg til hver gang jeg må det..
Noen som har noen tips?

Og en annen ting også, jeg har fått sinnsykt mye melk, pumper fort ut 260 fra hver pupp på morran, og må pumpes fler ganger
dagelig, fordi lille ikke vil suge av brystet, har slitt litt med ammingen der, derfor får han på flaske. har allerede 3 flasker fyllt i kjøleskapet
og de blir hele tiden fylt på etter lille har fått mat, fordi jeg må pumpes ellers får jeg melkespreng, hva skal jeg gjøre med alt?
og noen som vet når det jevner seg ut? [:(]

med poden begynte stingene å svi mer når jeg kom hjem og hevelsen begynte å gå ned... fylte ei imsdalflaske med vann og spylte hver gang jeg var på do..... det hjalp! gikk over etter ca to uker[&:]

ang melka, jo mer du pumper jo mer vil jo komme... etter en god uke har det stabilisert seg hos meg....

Back
Topp