Ang pupper

Vand

Forumet er livet
Snuppa og jeg har vært i dusjen, står og tørker oss....

Emmeli står og "dytter" på puppene sine og sier at hun har pupper... en der og en der[:)]

Så sier hun:

"Emmeli har pupper, men IKKE lange som mamma sine" [&:][&:][&:]

Jadda......... Og med plastisk kirgurgi så blir man fin.... kapper penisen av og lager en vagina, for leger er så flinke i dag[8D]

hahahahaha!!
Torje klarte å ta meg på puppene når vi stod i dusjen for ikke lenge sia, og da sa han: du har deilige pupper mamma!

Hahahahhahaha!!!!! [:D][:D][:D] Som gutter flest[8D]

hahaha ja sånn er det her også men han sier han leker med leire mens han dytter på puppen min... han skulle lage kakemann av den sa han[8|] også gikk han over på magen og der skulle han lage hus[X(][:)]

HAHAHAH!

vi sto igarderoben til bassenget, og da sa han "mamma sine puppa, og stooore puppa"

en annen dag kosa han meg på ryggen og sa "deilig?" og så tok han å kosa meg på puppene og sa "deilig?", hehe,huff...

*knis*[:D][:D]

Hehehehehe[:D][:D][:D] Koselig sagt av hun da[:-][8D]
Sofie kommenterte faren her en dag; "mor har store pupper og far har kjempestore pupper"[8D]
En stk fornærma far[:D]

hahaha.. moro å lese hva de finner på.. syntes vi må bli flinkere til å fortelle om dem[:D]

Haha, ja man får høre det av de små [:D][:D]

Nora sier til meg: Mamma har store tupper!! (hun sier tupper i stedet for pupper....)

Jeg har IKKE store pupper, de er nesten ikke-eksisterende, men selvsagt hakket større enn hennes egne, haha [:D]

haha. Mangen artige barn her.

Jeg tenkte som så at Felix ikke sier så mye spessielt artig enda. Men akkuratt når jeg tenkte det, så kom han med et[:D]
Jeg sitter å gaffler innpå chips. Så ser han på meg og sier:
-Ikkje Mamma, fullt i munnen. Mamma får ildt(vondt på deres språk) i magen[8D]

Hihi. Søte gutten min

Back
Topp